تبادل اتهام تروریست‌های جیش الاسلام و فیلق الرحمن

تبادل اتهام تروریست‌های جیش الاسلام و فیلق الرحمن
دوشنبه 1 خرداد 1396 - 15:11

گروهک تروریستی موسوم به جیش الاسلام، عناصر گروه های "فیلق الرحمن" و "تحریر الشام" به بازداشت و کوچاندن عناصر مسلح خود یا برخی از غیرنظامیان نزدیک به این گروهک از مناطق تحت کنترل در غوطه شرقی در حومه دمشق به طرف شهر دوما متهم کرد.

العالم - سوریه

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار شبکه العالم از سوریه، مرکز هماهنگی عناصر مسلح موسوم به "مرکز تواصل" در  "جیش الاسلام" اعلام کرد: شمار خانوارهای کوچانده شده از مناطق تحت کنترل "فیلق الرحمن" و "تحریر الشام"، بیش از 721 خانوارند که بیشترشان غیرنظامی هستند.

این مرکز به تعداد عناصر مسلح بازداشتی و مناطقی که در آن بازداشت شده اند، اشاره ای نکرد.
از سویی "وائل علوان" سخنگوی مرکز هماهنگی موسوم به "فیلق الرحمن"، اتهامات تروریست های"جیش الاسلام" درخصوص بازداشت و کوچانیدن عناصر مسلح آن از مناطق تحت کنترل "فیلق الرحمن" در غوطه شرقی به طرف شهر دوما را تکذیب کرد.
علوان افزود: پیش از حمله جیش الاسلام به مناطق تحت کنترل ما، بسیاری از مخالفان خواستار ترک غوطه شرقی به طرف پایگاه اصلی خود در شهر دوما شدند.
علوان همچنین جیش الاسلام را متهم به تبلیغات رسانه ای گسترده برای پوشش موج حملات و بازداشت هایی کرد که در نتیجه آن دهها عنصر مسلح خود را به اتهام رابطه با "فیلق الرحمن" بازداشت و صدها تن دیگر را از جمله رهبران جنبش های مدنی و مردمی کوچانید.
221

پربیننده ترین خبرها