ویدیو؛ ده‌ها کشته در انفجار سالن کنسرت در منچستر انگلیس

سه شنبه 2 خرداد 1396 - 04:51

انفجار در سالن برگزاری کنسرت در منچستر، ده ها کشت و زخمی بر جا گذاشت.

العالم - اروپا

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از منچستر در انگلیس گزارش داد؛ در پی وقوع یک رویداد ناگوار در یک سالن کنسرت در شهر منچستر در غرب این کشور، دهها تن کشته و زخمی شده اند.

پلیس انگلیس هم در حساب کاربری خود در بیانیه ای اعلام کرد گروه های امداد و نجات گفته اند یک انفجار در این سالن کنسرت روی داده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد، حاضران در داخل سالن کنسرت آرنا Arena  که آریانا گرانده خواننده آمریکایی در آن به اجرای موسیقی مشغول بود، به شدت وحشت زده شده اند.

شاهدان بسیاری به مطبوعات و رسانه های انگلیس گفته اند صدای یک انفجار بسیار قوی را در شامگاه دوشنبه در ساعت 22.00 به وقت گرینویچ شنیده اند.

رفت و آمد قطارها به ایستگاه راه آهن ویکتوریا در نزدیکی همین سالن کنسرت متوقف شده است. به گفته عکاس خبرگزاری فرانسه، پلیس منطقه را محاصره کرده و تعداد زیادی خودروی پلیس و آمبولانس در اطراف سالن کنسرت تجمع کرده اند.

شبکه تلویزیونی بی بی سی سه شنبه با استناد به گفته های شاهدان اعلام کرد در پی وقوع این انفجار، پیکرهای حدود بیست تا سی نفر روی زمین مشاهده شده است. بی بی سی افزود پلیس احتمال می دهد این انفجار یک "اقدام تروریستی" باشد.

یک شاهد هم در تماس با بی بی سی گفته است تعداد زیادی کودک در این کنسرت حضور داشتند.

در نخستین ویدیوی منتشر شده از این حادثه، مردم وحشت زده در حال فرار از سالن کنسرت مشاهده می شوند.

(برای دریافت ویدیو، پس از راست کلیک روی آیکون "دانلود"، گزینه  Save link as را انتخاب کنید!)

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها