جانشین فرمانده کل سپاه:

"سپاه خوار چشم اسرائیل است"

يکشنبه 7 خرداد 1396 - 11:01

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج سپاه را آیینه اقتدار کشور و انقلاب خوانده و تاکید کرد: سپاه خوار چشم اسراییل است.

العالم- ایران

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول بنیاد تعاون بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از معاونین و مسئولان این سازمان در حوزه ریاست بسیج برگزار شد.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی. هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است، یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه‌های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.

وی همگرایی و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهای انتخابات دانسته و خاطرنشان کرد: اتفاقات بدی نیز در این ایام رخ داد تا جایی که حتی برخی به سپاه که مظهر اقتدار ملی است تاخت و تاز کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در ادامه سپاه را آیینه اقتدار کشور و انقلاب خوانده و تاکید کرد: سپاه خوار چشم اسراییل است و آنان که به سپاه حمله می‌کنند آیا به عواقب‌ آن نیز اندیشیده‌اند؟

وی در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون فعالیت های سازمان بسیج گفت: باید برنامه‌های بسیج در بطن جامعه بوده و اثر بخش باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر پرهیز از شتابزدگی در برنامه‌‌ها تصریح کرد: خدمات اجتماعی، محور اصلی فعالیت‌های بسیج بوده و بسیجیان باید در متن جامعه باشند نه در حاشیه.

وی ادامه داد: بایستی چهره بسیج، چهره‌ای خدمتگزار در منظر افکار عمومی باشد لذا تا می‌توانیم بخش‌های خدماتی بسیج را تقویت داده و افزایش خواهیم داد.

سردار غیب‌پرور در پایان سخنرانی خود، بسیج را مظهر اسلامیت نظام دانسته و با اشاره به نقش آفرینی بنیاد تعاون بسیج گفت: بنیاد تعاون از مجموعه های مهم و موثر این نهاد مردمی بوده که باید مجموعه‌ای خدمت رسانی و انقلابی باشد.

گفتنی است در ادامه این مراسم سردار تقی‌زاده با حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مسئول بنیاد تعاون بسیج معرفی شد و از تلاش‌های سردار نوشادی که اخیراً به عنوان معاون هماهنگ کننده بسیج منصوب شده است به پاس مسئولیت 5ساله وی در بنیاد تعاون تقدیر به عمل آمد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها