حوزه علمیه:

آل سعود قدرتمندتر از آل فرعون نیست

آل سعود قدرتمندتر از آل فرعون نیست
چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 15:08

حوزه علمیه قم در بیانیه ای با اظهار تأسف از شهادت شماری از اهالی شهر العوامیه عربستان به دست نیروهای ال سعود، تأکید کرد خاندان آل سعود قدرتمندتر، ثروتمندتر و گسترده تر از آل فرعون نیست که به عذاب الهی گرفتار شدند.

العالم - عربستان

در بیانیه حوزه علمیه قم، تأکید شده است: به هیچ وجه نمی توان این حمله را توجیه کرد، و این اقدامات مجرمانه بیانگر تمامیت خواهی و سلطه جویی آل سعود با حمایت آمریکا، در اداره سرزمین حرمین شریفین است.
در بیانیه حوزه علمیه آمده است:  بدون شک ویران کردن مساجد و خانه ها و فراری دادن اهالی، از جرم هایی است که خداوند به عاملان آن عذاب شدید وعده داده است.
حوزه علمیه خاطرنشان کرد: خاندان آل سعود قدرتمندتر، ثروتمندتر و گسترده تر از آل فرعون نیستند، که به عذاب الهی گرفتار شدند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همانطور که خداوند مستضعفان را از سرکشی فرعون نجات داد، و او را به هلاکت رساند، مستضعفین سرزمین حرمین را نیز نجات خواهد داد، و گردنکشان را نابود خواهد کرد.
حوزه علمیه قم در پایان، جرایم آل سعود در تخریب مساجد و خانه های شهروندان و بیرون راندن مردم از محل سکونتشان را محکوم کرد، و از علمای امت اسلامی، مؤسسه های دینی، جامعه جهانی و به ویژه همه سازمان های مدافع حقوق بشر خواست مواضعی قاطع برای محکوم کردن این جنایتها بگیرند؛ حوزه علمیه همچنین اهالی العوامیه را به صبر و پایداری فراخواند.

پربیننده ترین خبرها