اعتراضات شبانه به اراضی اشغالی رسید

اعتراضات شبانه به اراضی اشغالی رسید
يکشنبه 9 مرداد 1390 - 04:50

هزاران شهرک نشين صهيونيست شب گذشته در اعتراض به هزينه‌هاي بالاي مسكن و تشديد اختلافات اجتماعي در اراضي اشغالي تظاهرات كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، راديو رژيم صهيونيستي با انتشار اين خبر اعلام كرد: "دست کم 30 هزار نفر در تل‌آويو در اعتراض به قيمت بالاي کالاهاي مصرفي و اجاره‌بهاي مسكن تظاهرات كردند و خواستار براندازي دولت و برقراري عدالت اجتماعي شدند".

بر اساس اين گزارش، تظاهرات گسترده اي نيز در بيت‌المقدس و نزديک منزل "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژیم اشغالگر برگزار شد.

همچنين صدها نفر "درحيفا" در محوطه مرکز تجاري در اعتراض به بحران مسکن در شمال تظاهرات کردند. همچنين تظاهرات مشابهي نيز در "بئر السبع" جنوب سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.

قرار است روز دوشنبه نيز در مقابل كنست رژيم صهيونيستي تظاهراتي گسترده برگزار شود و كساني كه اين فراخوان را دادند خواستار تظاهرات ميليوني شده‌اند.

در همين حال «سيلوان شالوم» معاون اول نخست وزير رژیم صهیونیستی عصر شنبه از حزب کاديما خواست به دولت بپيوندد تا با کمک هم براي ايجاد تغييرات ريشه اي و حل مشکل مسکن و گراني تلاش کنند. گفتنی است رژیم اشغالگر در بحران اقتصادی شدیدی به سر می‌برد و علی‌رغم سانسور شدیدی که بر رسانه‌های این رژیم حاکم است، وضعیت بحرانی مهاجران یهودی را که به بهانه زندگی راحت به فلسطین اشغالی آمده‌اند، در برابر دولت راستگرا و افراطی نتانیاهو قرار داده و وی عاجز از یافتن راهی برای پایان دادن به این بحران، دست به دامن دیگر احزاب و کشورها برای نجات بحران اقتصادی خود شده است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها