سرچشمه بیداری اسلامی ایران است

سرچشمه بیداری اسلامی ایران است
سه شنبه 11 بهمن 1390 - 07:20

نماينده شوراي عالي تشكيل بيداري اسلامي در مجلس شوراي اسلامي ايران گفت: بيداري اسلامي از جمهوري اسلامي ايران نشات گرفت.

"ناصر سوداني" دوشنبه شب در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: همه ملت هايي كه در كشورهاي عربي انقلاب كرده اند، جمهوري اسلامي ايران را الگوي خود در رهايي و آزادي از يوغ رژيم هاي استبدادي و طاغوتي مي دانند.

وي افزود: ايران به ام القراي انقلاب هاي اسلامي تبديل شده است به ويژه كه اين كشور در همه زمينه هاي اقتصادي، فن آوري، نظامي، اجتماعي و فرهنگي موفقيت هاي بزرگي را به ثبت رساند كه همه ملت هاي عربي و اسلامي مي توانند از آن ها بهره مند شوند.

نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه جوانان ايراني مشاركتي فعال در اداره كشور دارند، خاطر نشان كرد: جوانان ايراني در برابر تجاوز عراق در دوره حكومت صدام از انقلاب اسلامي دفاع كرد و در حال حاضر نيز نقشي اساسي در حل معظلات كشور دارند.

وي در ادامه گفت و گوی خود با شبکه العالم تاكيد كرد: جوانان در كشورهاي عربي نيز نقشي اساسي در پيروزي انقلاب هاي عربي داشتند.

ناصر سوداني در پايان تصريح كرد كه حضور جواناني از كشورهاي مختلف عربي و اسلامي در تهران نشان مي دهد كه آن ها پايتخت ايران را تكيه گاه بيداري اسلامي مي دانند و بر ضرورت انتقال تجربه هاي ايراني در همه زمينه‌ها به اين جوانان تاكيد كرد.

 

21:42  

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها