استقبال از سخنان مقام معظم رهبری در بحرین

استقبال از سخنان مقام معظم رهبری در بحرین
شنبه 15 بهمن 1390 - 16:00

عضو دفتر اطلاع رساني مخالفان رژيم بحرين با استقبال از " سخنان حکيمانه و بجاي" رهبر معظم انقلاب اسلامي در نماز جمعه تهران، تاکيد کرد که " اين آمريکا و رژيم سعودي هستند که در امور داخلي بحرين دخالت مي کنند".

"ابراهيم المدهون" روز شنبه درگفت و گو با شبكه خبري العالم افزود: اظهارات آيت الله خامنه اي در باره انقلاب بحرین بسیار حکیمانه بود، ایشان بخوبی بر اراده یک ملت برای تغییر و اجتناب ناپذیر بودن تغییر تاکید کردند،بنابراين قطعا انقلاب بحرين پيروز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشخص است كه هدف رژيم آل خلیفه از نسبت دادن انقلاب مردم بحرین به جمهوري اسلامي ايران ؛ كسب حمايت و پشتيباني آمريكا و اسراييل است.

این فعال سیاسی بحرینی تصریح کرد: رژيم آل خليفه که خود به آمريكا وابسته است همواره تلاش می کند برای فرار از تحقق خواسته هاي بحق مردم بحرین، انقلاب آنان را به ديگران بویژه ایران نسبت دهد اين در حالي است كه آيت الله خامنه اي در اظهاراتشان اين ادعا را تكذيب كردند.

عضو دفتر اطلاع رساني مخالفان رژيم بحرين تاكيد كرد : در واقع آن كسي كه در بحرين دخالت مي كند ، ارتش سعودي و آمريكايي ها هستند كه عروسك هاي خود را در بحرين هرطوركه بخواهند مي گردانند چرا كه رژيم حاكم هيچگونه اختياري از خود ندارد و همه تصميمات يا اقداماتي كه انجام مي دهد به دستور آمريكا و عربستان سعودي است.

وي گفت: رژیم سعودي همواره در راه ايجاد بحران در بحرين و ديگر كشورهاي منطقه تلاش مي كند، به عنوان مثال سعودي ها دخالتي آشكار در امور كويت دارند اما ما بحريني ها به آنها اعلام مي كنيم ما به هيچ كشوري وابسته نيستيم و خودمان براي خود تصميم مي گيريم و سرنوشت خود را از طريق همه پرسي تعيين و بحرين را به كشوري مستقل تبديل خواهيم كرد.

المدهون با اشاره به اينكه خيزش مردم بحرين در تمام جهان مشروعيت خود را ثابت كرده است ؛ افزود: اجازه نمي دهيم رژيم غيرقانوني حاكم بر بحرین ، ما را به داشتن وابستگي به دیگران متهم كند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها