نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس:

ايران مرحله تحريم را پشت سرگذاشته است

ايران مرحله تحريم را پشت سرگذاشته است
سه شنبه 18 بهمن 1390 - 10:30

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران با تحولات و پيشرفت هايي كه در دهه هاي گذشته در همه زمينه ها پشت سر گذاشت، توانست مرحله تحريم را پشت سربگذارد.

حسين ابراهيمي سه شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: تظاهراتي كه در روزهاي گذشته در 80 شهر آمريكا در حمايت از ملت ايران و رد سياست آمريكا عليه تهران و در محكوميت ترور دانشمندان هسته اي ايراني برپا شد بهترين دليل بر اين است كه ملت آمريكا در كنار ملت ايران مي ايستد.

وي همچنين به كنفرانس بيداري اسلامي كه اخيرا در تهران با مشاركت بيش از 1200 شخصيت از كشورهاي مختلف جهان برگزار شد ، اشاره كرد و افزود: اين كنفرانس بيانگر اين است كه بيداري اسلامي روز به روز در حال گسترش است و تغيير زيادي در منطقه و سطح جهان به وجود آورده است.

ابراهيمي اظهار داشت: رژيم صهيونيستي، آمريكا و هم پيمانان آنها در جهان و منطقه عربي تنها طرفي هستند كه از بيداري زيان مي بينند.

وي تاكيد كرد: حكومت هاي عربي مزدور رژيم صهيونيستي و كشورهاي غربي به ويژه آمريكا به دليل گسترش بيداري اسلامي در جهان عربي و اسلامي، با خطر سقوط مواجه هستند. 

 28/س10:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها