اسرائیل آغازگر جنگ جهانی سوم

اسرائیل آغازگر جنگ جهانی سوم
پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 - 17:08

وزير خارجه پيشين آمريكا رژيم صهيونيستي را آغازگر جنگ جهاني سوم دانست و تاكيد كرد كه اين رژيم براي اشغال نيمي از خاورميانه در اين جنگ شمار زيادي از مردم عرب را به خاک و خون خواهد کشيد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، هنري كسينجر در گفت وگو با یک روزنامه آمريكايي از طرح ارتش آمريكا برای به دست گرفتن زمام امور 7 كشور نفت خیز در خاورميانه با توجه به اهميت راهبردي و منابع اقتصادي آنها خبر داد.

کسینجر با تاکید بر اینکه در این طرح تنها يك گام باقي مانده است و آن حمله به ايران است، افزود: هنگامي كه چين و روسيه از خواب  بيدار شوند، جنگ بزرگ اتفاق خواهد افتاد كه در آن اسراييل و آمريكا پيروز خواهند شد؛ اسراييل بايد با تمام قدرت بجنگد و بيشترين تعداد از اعراب را به قتل برساند و نصف خاورميانه را اشغال كند.

وزیر خارجه پیشین آمریکا كه يكي از برجسته ترين سران صهيونيسم جهاني است، خاطرنشان كرد: طبلهاي جنگ در خاورمیانه اينك واضح به گوش می رسد و هركسي كه آن را نشنود، حتما ناشنوا است.

وي اظهار داشت: نصف خاورميانه براي اسراييل خواهد بود و جوانان ما ( صهیونیست ها) که در آمريكا و غرب آموزش های نظامی خوبي ديده اند، از دستورات جنگی به خوبی اطاعت خواهند كرد.

كسينجر گفت: ايران آخرين ميخ بر تابوتي خواهد بود كه آمريكا و اسراييل براي چین و روسيه آماده كرده اند، پس از آنكه به آنها فرصت بهبودي و احساس جعلي قدرت داده شد.

وي افزود: پس از آن ما جامعه جهاني جديدي خواهيم ساخت كه تنها براي يك قدرت و يك حكومت خواهد بود و آن حكومت جهاني " ابر قدرت" است؛ من خواب اين لحظه تاريخي را ديده ام.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها