رییس شورای علمای بحرین:

بحرینی‌ها با دخالت نظامی اعراب مخالفند

بحرینی‌ها با دخالت نظامی اعراب مخالفند
جمعه 28 بهمن 1390 - 13:34

رييس شوراي علماي بحرين با اشاره به سکوت کشورهاي جهان درباره سرکوبها در بحرين، بر مخالفت بحريني ها با دخالت نظامي کشورهاي عربي تأکيد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شکبه العالم، آیت الله شیخ عیسی قاسم در خطبه نماز جمعه منطقه الدراز بحرین گفت: ما با دور زدن خواسته های مردم و فریبکاری سیاسی رژیم آل خلیفه مخالفیم، و از حمایت نظامی کشورهای عربی و همچنین حمایتهای بین المللی از این رژیم، و سکوت کشورهای جهان بیزاریم.

وی تأکید کرد: روشهای تروریستی دولت علیه مردم، نه تنها از عزم بحرینی ها برای دستیابی به حقوق خود نکاست، بلکه موجب تقویت اراده و وحدت آنها شد.

بحرین متعلق به همه شهروندان شیعه و سنی است

شیخ عیسی قاسم با اشاره به وعده های رسانه ای و تبلیغاتی رژیم، و اظهارات فریبکارانه و غیرواقعی مسئولان، گفت: بحرین متعلق به همه شهروندان شیعه و سنی است، و کسی که می گوید در بحرین فقط باید یک گروه باقی بماند، به دنبال فتنه انگیزی و تفرقه است.

شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: مردم بحرین به دنبال عدالت، آزادی و ثبات هستند؛ و رژیم آل خلیفه می تواند مردم معترض را در خیابانها با سلاح های کشنده، سرکوب کند؛ ولی نمی تواند آنها را به سکوت و کنار گذاشتن مقاومت برای مطالبه خواسته های خود مجبور کند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها