بی اعتمادی انقلابیون بحرین به سازمان ملل

بی اعتمادی انقلابیون بحرین به سازمان ملل
شنبه 29 بهمن 1390 - 19:28

سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه بحرين با اشاره به اقدامات خشونت آميز رژيم آل خليفه در هفته اول نخستين سالگرد انقلاب، تأکيد کرد که ملت بحرين در سايه تداوم اقدامات غيرقانوني رژيم، اميدي به شوراي امنيت سازمان ملل متحد ندارد.

"عبدالرئوف الشایب" روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم،گفت: ملت بحرين هنوز روحيه انقلابي خود را حفظ كرده و خواستار سرنگون كردن رژيم آل خليفه است، و مذاكره با رژيم جنايتكار حاكم را نمی پذیرد.

سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه، گفت: ملت بحرين متحد و يكپارچه است و از مطالبات خود كه سرنگوني رژيم مستبد آل خليفه و تشكيل نظام عدالت مدار است، دست نمي كشد.

الشايب به روشهای جدید سرکوبگری آل خلیفه اشاره کرد و گفت: عوامل رژيم آل خليفه به تازگي انقلابيون را از بالاي ساختمان ها به پايين پرت می کنند، و مزدوران رژيم آل خليفه و آل سعود با سلاح سرد يك جوان را در منطقه المقشع مضروب كردند.

وی افزود: رژيم آل خليفه با كمك رژيم آل سعود اخيراً اين روش هاي خشونت آميز را به سياست هاي  شكنجه، اخراج كارمندان، مجازات جمعي و استفاده از گازهاي سمي افزوده است.

الشايب خاطرنشان کرد: انقلابيون با وجود ادامه تعرض عوامل رژيم آل خليفه به زنان بحريني، اميدي به شوراي امنيت براي نجات زنان ندارند؛ رژيم آل خليفه همه اصول و قوانين حقوقي بين المللي را زيرپا گذاشته است، و عوامل رژيم برخي انقلابيون را مي ربايند و اندكي بعد اجساد آنها را در مناطق مختلف بحرين رها مي كنند. 

سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه تأکید کرد: عوامل رژيم آل خليفه كودكان و زنان را بازداشت مي كنند و مردم را بدون هيچ حكم قضایي مي كشند، به نحوي كه تعداد شهدا تاكنون به بيش از 70 نفر رسيده است؛ و هيچ تحقيقاتي هم درباره علل قتل آنها صورت نمی گیرد؛ مجازات جمعي، شكنجه جسمي و روحي و برخورد تبعيض آميز با شيعيان و تخريب مساجد و اهانت به مقدسات در دستور كار رژيم آل خليفه قرار دارد.

 

18/02 - 14:25



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها