وخامت اوضاع در بحرین

وخامت اوضاع در بحرین
شنبه 29 بهمن 1390 - 16:45

عضو مؤسسه حقوق بشر بحرين درباره وخامت اوضاع در اين کشور هشدار داد و گفت، مردم هيچگاه از مطالبات خود دست نخواهند کشيد.

"فلاح ربيع" روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: گذشت يك سال از عمر انقلاب 14 فوريه ثابت كرد كه مردم همچنان پايدار هستند و از مطالبات خود كه تغييرات و اصلاحات دمكراتيك، تشكيل نظام حكومتي مردمي و برقراري عدالت است، دست نخواهند كشيد.

وی درباره وخامت اوضاع بحرين هشدار داد و گفت: حل بحران با توجه به راه حل نظامي كه رژيم آل خليفه درپيش گرفته است، غيرممكن است.

ربيع افزود: گزارش بسيوني حاكي از حملات عوامل رژيم آل خليفه به كودكان، خانواده ها و منازل مردم در نيمه هاي شب است كه اين گونه اقدامات در سطح جهان ممنوع مي باشد. 

این فعال حقوق بشر بحرین، سازمان ملل متحد را به بستن چشم خود به روي واقعيت هاي این کشور متهم كرد و گفت: رژيم آل خليفه به اقدامات غيرقانوني خود ادامه مي دهد و اين در حالي است كه دبير كل سازمان ملل متحد از رژيم و مردم بحرين مي خواهد خوددار باشند.

عضو مؤسسه حقوق بشر بحرين، گفت: مردم بحرين پايدار ايستاده اند و به فعاليت هاي خود تا تحقق مطالبات شان ادامه مي دهند و رژيم آل خليفه نيز با توسل به زور همچنان مردم را قتل عام مي كند.

ربيع گفت: رژيم آل خليفه از مجازات مسئولان مجرم امتناع مي كند در حالي كه سازمان هاي حقوقي بين المللي از جمله سازمان عفو بين الملل در بيانيه هاي مختلف از رژيم خواسته اند راه حل نظامي را كنار بگذارد و همه زندانيان را آزاد، و مسئولان مجرم را مجازات نمايد .

 

18/02-13:46

پربیننده ترین خبرها