تلاش برای كلاهبرداری 2 ميلياردی به اسم دو بازيكن تيم ملی!

دوشنبه 26 تير 1396 - 15:32
تلاش برای كلاهبرداری 2 ميلياردی به اسم دو بازيكن تيم ملی!

در اين سال‌ها كم خبر عجيب و غريب درباره كلاهبرداري از فضاي ورزش نشنيده‌ايم اما جالب‌ترين موردي كه به آن برخورده‌ايم، تلاش يك ‌فرد نزديك به بازيكنان ملي‌پوش براي كلاهبرداري از چند هوادار ثروتمند است.

العالم - ایران

در اين سال‌ها كم خبر عجيب و غريب درباره كلاهبرداري از فضاي ورزش نشنيده‌ايم. از ماجراي دريافت رقم‌هاي 10 ميليوني براي بردن جوان‌ها به تيم‌هاي مختلف بگيريد تا كلاهبرداري از طرفداران به دليل شباهت به بازيكنان. اين چيزها در فوتبال هست و ظاهراً ادامه هم خواهد داشت اما جالب‌ترين موردي كه به آن برخورده‌ايم، تلاش يك ‌فرد نزديك به بازيكنان ملي‌پوش براي كلاهبرداري از چند هوادار ثروتمند است.

دو بازيكن تيم ملي كه در اروپا حضور دارند، اخيراً تصاويري از يك دوست مشترك خود منتشر مي‌كنند. البته معمولاً تصاوير اين ‌فرد در استوري آنها ديده مي‌شود. يكي از اين بازيكنان هم اخيراً در سفري كه داشت، تصاويري از اين ‌فرد منتشر كرد و به نوعي به هوادارانش گفت اگر با او كار دارند، بهتر است از طريق اين‌ فرد ارتباط بگيرند.

اما درباره اين دوست مشترك دو بازيكن تيم ملي، تا دل‌تان بخواهد، حاشيه زياد است. اين ‌فرد با استفاده ابزاري از نام اين دو بازيكن كه معلوم نيست خودشان موافق هستند يا نه، علاوه بر اينكه با بعضي هواداران ارتباطات عجيب و غريبي مي‌گيرد، وعده و وعيدهاي عجيب‌تري مي‌دهد و حتي آنها را دعوت به سرمايه‌گذاري مي‌كند! آخرين نمونه فعاليت اين ‌فرد، دعوت به مشاركت يك خانم هوادار براي سرمايه‌گذاري 2 ميليارد توماني بوده است. دوست مشترك آن دو بازيكن معروف پس از آنكه توانست با اين خانم ارتباط بگيرد و مدام وعده ديدار يكي از اين بازيكنان را به آنها بدهد، حرف از يك سرمايه‌گذاري بزرگ زد. او گفت اين دو بازيكن قصد دارند يك مجتمع ورزشي بسازند كه اكثر امكانات را در اختيار دارد. فردي مي‌گويد يكي از بازيكنان ملي‌پوش حتي در جريان وعده‌هاي دروغين اين ‌فرد به آن هوادار بوده است اما به نظر نمي‌رسد آن بازيكن بخواهد با چنين اشتباهي اعتبار خود را به حراج بگذارد. در هر صورت ماجراي سرمايه‌گذاري و تلاش براي كلاهبرداري دوميلياردي از آن هوادار و البته چند هوادار ديگر مثل بمب صدا كرده و حتي بعضي از بازيكنان تيم ملي هم از ماجرا باخبر شده‌اند. آن دو بازيكن معروف اما ظاهراً با وجود شايعات همچنان با اين ‌فرد ارتباط دارند و ترجيح مي‌دهند او پاره‌اي از كارها را براي‌شان انجام دهد. در هر صورت فوتبالي‌ها مي‌گويند متوجه چند مورد از تلاش‌هاي اين ‌فرد براي كلاهبرداري شده‌اند و از هواداران هم مي‌خواهند اگر كسي چنين وعده‌هايي به آنها مي‌دهد، توجه نكنند!

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها