هزاران فلسطینی صهیونیستها را در قدس به چالش کشیدند

هزاران فلسطینی صهیونیستها را در قدس به چالش کشیدند
جمعه 30 تير 1396 - 14:24

با وجود حملات سرکوبگرانه و اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، هزاران فلسطینی با رساندن خود به اطراف مسجد الاقصی، نظامیان این رژیم را به چالش کشیدند.

العالم - فلسطین
نظامیان رژیم صهیونیستی از صبح جمعه به سرکوب تجمع کنندگان اطراف دروازه های مسجد الاقصی و درگیری با آنها پرداختند که درنتیجه آن شماری از فلسطینی ها مجروح شدند. با این حال هزاران فلسطینی اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده و خودشان را به اطراف مسجد الاقصی رساندند. 
به گزارش العالم، نظامیان رژیم اشغالگر به سوی فلسطینی ها در اطراف مسجد الاقصی گلوله های حاوی گاز اشک آور بمب های صوتی شلیک کردند. 
نظامیان صهیونیست نمازگزاران در خیابان صلاح الدین در مرکز قدس را نیز با گلوله های گاز هدف قرار داده و شماری از آنان را مصدوم کردند. 

علاوه بر این درگیریهایی مقابل دروازه "الاسباط" روی داد و نظامیان اشغالگر برای متفرق کردن نمازگزاران فلسطینی، به سوی آنها تیراندازی کردند. 
جمعیت هلال احمر فلسطین از مجروح شدن 7 فلسطینی با گلوله های پلاستیکی مقابل مسجد الاقصی و انتقال آنان به بیمارستان خبر داد. 4 نفر هم در خیابان صلاح الدین قدس با گلوله پلاستیکی مجروح شدند. 
رژیم صهیونیستی از صبح امروز شهر اشغالی قدس و به ویژه بخش قدیمی آن و اطراف مسجد الاقصی را به یک منطقه بسته نظامی تبدیل، و محدودیتهای بسیاری را برای ورود به این مکان مقدس اعمال کرد. 
این رژیم همچنین اعلام کرد که مردان فلسطینی کمتر از 50 سال امروز حق ورود به بخش قدیمی شهر قدس و مسجد الاقصی را ندارند. 

پربیننده ترین خبرها