غرق شدن سیاهپوست آمریکائی جلوی چشم چند نوجوان لااُبالی

دوشنبه 2 مرداد 1396 - 05:29

سیاهپوست آمریکائی که در یک مرداب گرفتار شده بود ، جلوی چشم چند نوجوان جان خود را از دست داد که اگر به دادش می رسیدند ، شاید نجات می یافت.

العالم - گوناگون

چند نوجوان در ایالت فلوریدای آمریکا به جای نجات دادن یک سیاهپوست از غرق شدن در یک مرداب بزرگ ، با کمال خونسردی از لحظۀ حادثه فیلمبرداری کردند.  

نوجوانان آمریکائی نَه تنها هیچ کاری برای نجات سیاهپوست نکردند بلکه هنگام فیلمبرداری از لحظۀ حادثه به تمسخر وی نیز می پرداختند.

کارشناسان حقوقی می گویند که در ایالت فلوریدا قانونی وجود ندارد که کمک نکردن به فرد گرفتار خطر مرگ را جُرم بداند.

دادخواست پیگرد نوجوانان شاهد حادثه به دادستانی به اتهام مطلع نکردن پلیس از جریان حادثه ارائه شده است.

نوجوانان فیلم غرق شدن مرد سیاهپوست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

سیاهپوستی که جان خود را در مرداب شهر برِوارد در مرکز ایالت فلوریدا از دست داد ، "جامِل دان" نام داشت و 31 ساله بود و هنگام غرق شدن وی 5 نوجوان 14 تا 16 ساله در کنار مرداب ایستاده بودند و با خنده و تمسخر به فیلمبرداری از صحنۀ مرگ سیاهپوست می پرداختند.  

صدای نوجوانان در فیلم غرق شدن سیاهپوست شنیده می شود که می گویند"در آستانۀ مرگ است و به وی کمک نخواهند کرد."

بسیاری از کشورهای جهان از جمله آرژانتین ، برزیل ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا و روسیه قوانینی دارند که مردم را ملزم به کمک کردن به افراد گرفتار خطر و اطلاع دادن حادثه به پلیس می کنند و شخص متخلف با مجازات هائی همچون حبس روبرو خواهد شد.

214

تصاویر بیشتر

غرق شدن سیاهپوست آمریکائی جلوی چشم چند نوجوان لااُبالیغرق شدن سیاهپوست آمریکائی جلوی چشم چند نوجوان لااُبالیغرق شدن سیاهپوست آمریکائی جلوی چشم چند نوجوان لااُبالیغرق شدن سیاهپوست آمریکائی جلوی چشم چند نوجوان لااُبالی
دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها