هشدار فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا به کره شمالی

هشدار فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا به کره شمالی
دوشنبه 9 مرداد 1396 - 13:30

مسئول فرماندهیِ «نیروهای هوایی اقیانوس آرام» آمریکا،‌ کره شمالی را «فوری‌ترین‌ تهدید» منطقه‌ خواند و بر آمادگی برای «پاسخگویی کُشنده» به این تهدید تأکید کرد.

العالم-آمریکا

 در حالی که تنش‌ها در شبه جزیره کره ادامه دارد، یک مقام ارشد نیروی هوایی ارتش آمریکا کره شمالی را به پاسخ سریع و کُشنده واشنگتن تهدید کرده است.

در حالی که در روزهای اخیر انتقادهای دونالد ترامپ از عدم همراهی چین با آمریکا برای مقابله با «تهدید کره شمالی» تشدید شده،‌ فرمانده نیروهای هوایی ارتش آمریکا مستقر در هاوایی اظهاراتی تندی علیه پیونگ یانگ مطرح کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس،‌ مسئول فرماندهی نیروهای هوایی آمریکا در اقیانوس آرام کره شمالی را «فوری‌ترین تهدید برای ثبات منطقه‌ای» خواند.

ژنرال «ترنس جی اوشانسی» گفت: «اگر از ما خواسته شود،‌ ما آماده پاسخگویی کشنده، سریع و با نیرویی منکوب‌کننده در هر زمان و مکان مورد انتخابمان هستیم».

این فرمانده ارشد عضو نیروی هوایی آمریکا البته افزود:‌ «دیپلماسی همچنان تقدم دارد البته ما در حالی که برای بدترین سناریو برنامه‌ریزی می‌کنیم، در قبال کشور و متحدانمان برای نشان دادن تعهد ناگسستنی‌مان مسئولیت داریم».

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها