آخرین گمانه‌زنی‌های کابینه دولت دوازدهم

آخرین گمانه‌زنی‌های کابینه دولت دوازدهم
چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 20:37

چهار روز مانده به مراسم تحلیف، آخرین خبرها حاکی از آن است که نیمی از وزرای دولت یازدهم در دولت آینده یا جایی ندارند و یا مسئولیت وزارتخانه‌ دیگری را بر عهده خواهند داشت.

العالم - ایران

با توجه به آخرین خبرها وزرای اطلاعات، امور خارجه، بهداشت‌ و درمان، کار و رفاه اجتماعی، کشاورزی، راه و شهرسازی، کشور، نفت و ورزش‌ و جوانان در سمت خود ابقاء می‌شوند.

زرافشان برای وزارت آموزش‌ و پرورش، محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات، آوایی برای وزارت دادگستری، امیر حاتمی معاون کنونی سردار دهقان به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شریعتمداری برای وزارت صنعت، معدن و تجارت، خاکی‌صدیق رئیس کنونی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بی‌طرف به عنوان وزیر جدید نیرو انتخاب می‌شوند.

ریاست سازمان میراث فرهنگی را اصغر مونسان بر عهده می‌گیرد. سورنا ستاری در سمت معاونت علمی ریاست‌جمهوری ابقاء و مرتضی بانک عهده‌دار معاونت اجرایی رئیس‌جمهور می‌شود.

نعمت‌زاده به عنوان مدیرعامل شستا انتخاب می‌شود.

شهیندخت مولاوردی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در حقوق شهروندی منصوب و پروین داداندیش جایگزین مولاوردی و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده می‌شود. معصومه ابتکار رئیس کنونی  سازمان حفاظت از محیط زیست یا در سمت خود ابقا می‌شود یا جای خود را به محمد فاضلی می‌دهد.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها