اذعان رژیم صهیونیستی به حمایت تسلیحاتی از تروریست ها در سوریه

اذعان رژیم صهیونیستی به حمایت تسلیحاتی از تروریست ها در سوریه
شنبه 11 شهريور 1396 - 11:19

رژیم صهیونیستی رسما اعتراف کرد که به عناصر مسلح در سوریه از هفت سال پیش برای تجزیه سوریه و براندازی دولت این کشور، کمک کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه خبری روزنامه رأی الیوم، در شماره امروز شنبه خود مقاله ای را با این مضمون به قلم "زهیر اندراوس" منتشر کرده است. در این مقاله تصریح شده است: آنچنان که از اظهارات و اعتراف های منابع امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی برمی آید، حمایت این رژیم از گروه های تروریستی در سوریه بسیار فراتر از حد ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های فلسطین اشغالی بوده است. در همین راستا روزنامه صهیونیستی "هاآرتس" نیز به نقل از منابع رسمی و عالی رتبه رژیم صهیونیستی فاش کرد که کمک های تسلیحاتی رژیم اشغالگر به گروه های مسلح در سوریه در سال جاری بیش از 115 میلیون شیکل برابر با بیش از 32 میلیون دلار بوده است.

هاآرتس به نقل از منابع یادشده تصریح می کند که ارتش رژیم "اسرائیل"، 20 میلیون شیکل معادل بیش از 5 میلیون دلار از بودجه سال جاری خود را از طریق شورایی موسوم به "جیره نیکو" که به همین منظور تشکیل داده است، به تروریست های سوریه اختصاص داده است. این روزنامه خاطرنشان می کند که این مبلغ، سوای هزینه ده ها میلیون شیکلی درمان و ارائه خدمات پزشکی به مجروحان مسلح سوری است؛ این هزینه را وزارت خانه های اطلاعات، دارایی و بهداشت این رژیم تأمین کرده اند.

گزارش های دیگر نیز حکایت از آن دارند که برخی کشورهای به اصطلاح میانه روی عربی هزینه درمان تروریست ها در بیمارستان های فلسطین اشغالی را تأمین کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اذعان کرده بود که تعداد 1400 تن از تروریست های مجروح در سوریه در بیمارستان های این رژیم درمان شده اند. شایان ذکر است که این آمار به شدت در حال افزایش است و هزینه یک روز پذیرش مجروحان در بیمارستان های این رژیم به 2500 شیکل برابر 750 دلار رسیده است.

208

پربیننده ترین خبرها