متن پیام بشار اسد به مقام معظم رهبری + عکس

متن پیام بشار اسد به مقام معظم رهبری + عکس
پنج‌شنبه 23 شهريور 1396 - 15:43

بشار اسد رییس جمهوری سوریه در پیام تبریکی به رهبرمعظم انقلاب با اشاره به نقش آفرینی ایران در شکست محاصره دیرالزور نوشت:مردم ایران را که همراه ما در جنگ علیه تروریسم خون تقدیم کردند دراین پیروزی شریک می دانیم.

العالم - سوریه 

تن پیام رییس جمهوری سوریه به رهبر معظم انقلاب اسلامی که ایرنا تصویر آن را از منابعی در وزارت امور خارجه دریافت کرده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای 
رهبر انقلاب اسلامی ایران
سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مایلم در آغاز گرمترین مراتب تبریک و تهنیت خود را به خاطر دستاورد راهبردی که ارتش عربی سوریه با همکاری همپیمانان و دوستان با شکست محاصره شهر دیرالزور را به دست آورد به حضرتعالی، دولت و مردم دوست ایران تقدیم نمایم.

ما ضمن اینکه مردم ایران را که همراه ما در جنگ علیه تروریسم خون تقدیم نمود، در این پیروزی شریک می دانیم از طریق حضرتعالی تشکر عمیق خود را از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران علیه تروریسم و حمایت از مردم ما برای آزادسازی خاک میهن خود از لوث تروریست های تکفیری ابراز می دارم.

جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران جنگ را علیه ظلم و تجاوزگری و از بین بردن خطرات تروریسم و مشارکت در بر پایی نظام منطقه ای و بین المللی بر اساس عدالت، برابری و کرامت همسان برای تمامی ملت ها و کشورها ادامه می دهند.

اینجانب به نام مردم جمهوری عربی سوریه و به نام شخص خود، والاترین مراتب تشکر و قدردانی را به حضرتعالی و مردم دوست ایران تقدیم می نمایم و از خداوند مسالت دارم گام های ما را در راه خیرخواهی برای دو ملت و دو کشورمان و تمامی بشریت مسدد نماید.

حضرت امام، والاترین مراتب مودت، احترام و قدرشناسی اینجانب از شخص کریم حضرتعالی را پذیرا باشید.
بشار الاسد
رئیس جمهوری عربی سوریه 
دمشق 15 شهریور 1396

پربیننده ترین خبرها