اسکان یک میلیون صهیونیست در قدس

اسکان یک میلیون صهیونیست در قدس
چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 15:33

نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين با هشدار درباره تداوم يهودي سازي قدس گفت، رژيم صهيونيستي شمار صهيونيست‌هاي ساکن قدس را به يک ميليون نفر رسانده است.

"احمد عطون" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: رژيم صهيونيستي به دنبال يهودي سازي قدس از لحاظ جغرافيایي و جمعيتي است، و با اشغال اراضي فلسطيني و ساخت واحدهاي صهیونیست نشین به جنگ " تغيير وضعيت جغرافيایي قدس" پايان داده؛ و هم اكنون درپي اجرای جنگ "تغيير وضعيت جمعيتي قدس " است.

وی افزود: رژیم اسرائیل می خواهد فلسطيني ها را به اقليت تبديل كند، از این رو صهيونيست ها را گروه گروه در قدس اسكان مي دهد به نحوي كه تعداد صهيونيست هاي ساكن قدس هم اكنون به يك ميليون نفر رسيده است .

منطقه وسیع العيساويه در قدس كه داراي جمعيت فراواني است، هم اکنون  در میان شهرك هاي صهيونيست نشين و يك پايگاه ارتش رژیم صهیونیستی احاطه شده و در معرض خطر جدا شدن از قدس قرار گرفته است.

"هاني العيساوي" كارشناس امور قدس، گفت: هدف اصلي رژیم صهیونیستی كاستن تعداد فلسطيني هاي ساكن قدس به كمترين تعداد ممكن است تا كنترل قدس را كاملاً به دست گيرد و فلسطيني ها را از قدس جدا كند.

 

03/14-8:38



پربیننده ترین خبرها