آزادسازی سه منطقه دیگر در حومه دیرالزور

آزادسازی سه منطقه دیگر در حومه دیرالزور
شنبه 1 مهر 1396 - 16:34

ارتش سوریه در چارچوب عملیات مداوم خود برای نابودی داعش، شهرک "التبنی" و دو روستای "معدان عتیق" و "مظلوم" در حومه دیرالزور را آزاد کرد.

العالم ـ باخبرنگاران

یگانهایی از ارتش سوریه با همکاری با نیروهای متحد دست به عملیاتی ویژه علیه عناصر باقیمانده گروه تروریستی داعش در حومه غربی و شمال غربی دیرالزور زدند و طی آن روستای معدان عتیق و شهرک التبنی در شمال غرب روستای البویطیه را به کنترل درآوردند.

در این عملیات شمار زیادی از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند و تجهیزات نظامی آنها منهدم گشت. این در حالی است که یگانهای ارتش سوریه همچنان به پیشروی خود به سمت شهر معدان که یکی از بزرگترین مناطق تجمع عناصر مسلح در حومه شرقی دیرالزور به شمار می آید، ادامه می دهند.

نیروهای ارتش سوریه با همکاری با هم پیمانان خود پس از درگیری های شدید با عناصر داعش، کرانه شرقی رودخانه فرات و نیز روستای مظلوم را  تحت کنترل درآودند؛ در این عملیات تعداد زیادی از تروریستها کشته و زخمی شدند.

یگانهای ارتش سوریه به تعقیب عناصر مسلح داعش در منطقه حویجه صکر ادامه دادند و پس از وارد کردن خسارات گسترده جانی و تجهیزاتی به داعشی ها، پیشروی قابل توجهی را به ثبت رساندند.

از سوی دیگر نیروی هوایی سوریه مواضع و خطوط امدادرسانی داعش در روستای حطله و منطقه حویجه صکر و محله های الحویقه، الجبیله، العرضی و کنامات را منهدم کردند. یگانی از ارتش سوریه نیز دوخودروی زرهی تروریستها در بزرگراهي در شرق دیرالزور را هدف قرار داد.

ارتش سوريه همچنین روز گذشته شهرک خشام و روستاهای حلبیه، زلبیه، القصبی در حومه دیرالزور را به کنترل درآورد.

210

پربیننده ترین خبرها