قدرداني امير کويت از پاسخ کوبنده رئيس مجلس اين کشور به هيئت رژيم صهيونيستی

قدرداني امير کويت از پاسخ کوبنده رئيس مجلس اين کشور به هيئت رژيم صهيونيستی
جمعه 28 مهر 1396 - 15:50

امير کويت از پاسخ کوبنده رئيس مجلس اين کشور به هيئت رژيم صهيونيستی قدردانی کرد.

العالم - کویت

امير کويت با ارسال تلگرافی به مرزوق علی الغانم رئيس مجلس اين کشور از برخورد او با نماينده کنست رژيم صهيونيستی در اجلاس اتحاديه بين المجالس قدردانی کرد.

گفتنی است؛ پس از اظهارات نماینده اشغالگر قدس در نشست بین المجالس در روسیه، نوبت به نماینده کویت رسید.

الغانم روز چهارشنبه خطاب به نماینده رژیم صهیونیستی گفت: سخنان نماینده پارلمان رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل درباره فلسطینی های زندانی در اسرائیل در حالی بیان می شود که این رژیم از خطرناک ترین نوع تروریسم دولتی است.

رئیس مجلس کویت که سخنانش با تشویق حاضران در سالن رو به رو شد، در ادامه افزود: (ای نماینده رژیم غاصب) پس از آن که واکنش هیات پارلمان های محترم را دیدی، کیفت را جمع و سالن محل برگزاری اجلاس را ترک کن.

غانم در پایان بار دیگر تاکید کرد: ای اشغالگر و قاتل کودکان (فلسطینی) اگر ذره ای شرف در وجودت هست، همین الان سالن را ترک کن. 

پس از اظهارات نماینده کویت در این نشست، نماینده رژیم صهیونیستی و هیات همراه سالن محل برگزاری اجلاس بین المجالس را ترک کرد.

این اقدام غانم با استقبال مردم کشورهای عربی رو به رو شد، به گونه ای که کاربران عرب در شبکه های اجتماعی مختلف با استفاده از هشتگ مرزوق الغانم# این واژه را به ترند جهانی تبدیل کردند.

یکصد و سی و هفتمین نشست بین المجالس با شرکت هیات های پارلمانی از 171 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه در سن پترزبورگ روسیه گشایش یافت.

پربیننده ترین خبرها