فرمانده نیروی زمینی ارتش:

موشک های 2هزار کیلومتری سپاه در تحریم ساخته شد

موشک های 2هزار کیلومتری سپاه در تحریم ساخته شد
دوشنبه 1 آبان 1396 - 12:29

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بی اثر دانستن تحریم‌ها گفت: مگر موشک‌هایی که امروز سپاه ساخته و رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در فاصله دو هزار کیلومتری را به مخاطره انداخته در تحریم ساخته نشده اند؟

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، طی سخنانی در همایش همدلی و اتحاد ارتش و سپاه که صبح امروز در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرارت و گستاخی و سخنان دور از ادبی که از سوی آمریکایی‌ها علیه سپاه صورت گرفت، به دستور امیر موسوی (فرمانده ارتش) بنا شد برنامه هایی طراحی شود که در سطح ملی و‌بین المللی وحدت ارتش و‌سپاه را نشان دهیم.

حیدری گفت: مام از روز اول امریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند و تا روز آخر روی آن تاکید داشتند لذا اگر ما هم ولایتمدار هستیم باید در همین راه قدم بر داریم.

وی تصریح کرد: ما امروز کشور مقتدری هستیم و این اقتدار با دعا و اعجاز بدست نیامده است، اقتداری که امروز از آن برخورداریم ابتدا رهین بصیرت امام و هوشمندی رهبری است و بعد معرفت و بصیرت ملت ما است و مولفه سوم توانمندی و قدرت نیروهای مسلح کشورمان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، ضعیف پنداشتن دشمن را اشتباه دانست و افزود: امروز دشمن ما دشمن هشیاری است. شاید در اجرای برخی برنامه هایشان حماقت کنند که می‌کنند اما حسابگرند و تفرقه انداختن بین ولایت و امت از اهداف انهاست.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز اگر با سپاه دشمنی می‌شود باید بدانیم همانطور که امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود این یک اصل است.

وی خاطرنشان کرد: روزی شهید چمران از اینکه توانسته بود تعدادی آر پی جی از حافظ اسد بگیرد خوشحال بود، کاش الان بود و می‌دید که برد آر پی جی به برد موشک دو هزار کیلومتری تبدیل شده است.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: رهبری فرمودند عمر رژیم صهیونیستی ۲۵ سال است. بایستی به فضل خدا بگونه ای عمل کنیم که عمر این رژیم به این ۲۵ سال هم نرسد.

حیدری با بی اثر دانستن تحریم ها گفت: مگر موشکهایی که امروز سپاه ساخته و رژیم صهیونیستی و منافع امریکا در فاصله دو هزار کیلومتری را به مخاطره انداخته در تحریم ساخته نشده اند؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها