حمله داعش به میادین نفتی دیرالزور

سه شنبه 9 آبان 1396 - 13:11
حمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزورحمله داعش به میادین نفتی دیرالزور

بخش رسانه ای داعش تصاویر جدیدی از حملات خود علیه مواضع کردها منتشر کرده و بر ادامه درگیری ها تاکید کرده است.

العالم-سوریه

 همزمان با تشدید نبردها در محورهای مختلف عملیاتی دیرالزور میان نیروهای دولتی سوریه و داعش عناصر این گروه حملات گسترده ای را نیز علیه مواضع شبه نظامیان تجزیه طلب کرد آغاز کرده اند.

بنابر این گزارش، این حملات از صبح روز گذشته و همزمان با وقوع طوفان شدید شن آغاز شده که طی آن نیروهای داعش با حمله به روستاهای اطراف تاسیسات نفتی العمر بخشهایی از آنها را از کنترل تجزیه طلبان کرد وابسته به آمریکا خارج کرده اند.

بخش رسانه ای داعش تصاویر جدیدی از حملات خود علیه مواضع کردها منتشر کرده و بر ادامه درگیری ها تاکید کرده است. ایستگاه نفتی العمر بزرگترین تاسیسات تولید نفت سوریه است که در شمال استان دیرالزور این کشور قرار دارد.

طی روزهای گذشته تجزیه طلبان کرد و آمریکا طی مذاکرات با داعش آنها را به خروج از منطقه و تحویل کنترل این منطقه ترغیب کرده بودند.

حمله داعش به این منطقه در حالی صورت گرفته که روز گذشته تجزیه طلبان کرد مدعی برافراشته شدن پرچم های خود بر فراز تاسیسات نفتی العمر شده بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها