صدها کشته و زخمی درمیان مزدوران سعودی در جبهه نهم

صدها کشته و زخمی درمیان مزدوران سعودی در جبهه نهم
دوشنبه 15 آبان 1396 - 19:11

صدها تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی ازجمله برخی سرکردگان آنها طی حملات اخیرشان در جبهه نهم کشته و زخمی شدند.

العالم ـ باخبرنگاران

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن فهرستی از نام برخی از کشته شدگان مزدور از تیپ ها و گردانهای مختلف را منتشر کرده است؛ این مزدوران سعودی در حملات اخیرشان در جبهه نهم توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به هلاکت رسیدند.

طبق این آمار، 7 تن از تیپ حفظ السلام از جمله فرمانده آن بکیل ظفر کشته شدند. در تیپ 117، 18 نفر کشته و 31 تن دیگر زخمی شدند؛ از جمله کشتهشدگان دو فرمانده به نامهای علوی الشرفی فرماند گردان سوم و نیز ابراهیم بلغیث الحمیقانی  هستند. 16 مزدور از تیپ 139 به هلاکت رسیدند و بیش از 20 نفر دیگر زخمی شدند که ادریس الدمینی فرمانده منافق و سرکرده گردان یکم در میان کشته شدگان است. 

در فهرست ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن همچنین آمده است که 18 نفر از تیپ یکم پیاده نظام  کشته شدند و شمار زیادی مجروح گشتند. در این تیپ حمد دواس الاجدعی فرمانده گردان به هلاکت رسید.

همچنین مزدورانی از سلامه، ال جحزه نیز کشته شدند. از گردان پشتیبانی تیپ 13 نیز شماری مزدور به هلاکت رسیدند و صدام العوبلی فرمانده گردان به شدت زخمی شد.

در تیپ 121 نیز 6 مزدور از گردان سوم کشته و شماری دیگر زخمی شدند. تیپ 310 نیز شمار زیادی کشته و زخمی داشت. از این تیپ معاذ الشییری فرمانده مزدور زخمی شد. همچنین مزدوران زیادی از تیپ 141 و تیپ 72 کشته و زخمی شدند.

تیپ الحسم نیز شماری کشته و زخمی داشت؛ فرمانده آن عصام منشلین در میان کشته شدگان است. از دیگر تشکیلات نظامی متجاوزان نیز دهها نفر کشته و زخمی شدند.

210

پربیننده ترین خبرها