تحصن حمایت از فعال بحرینی در بیروت

تحصن حمایت از فعال بحرینی در بیروت
سه شنبه 22 فروردين 1391 - 10:11

العالم، بيروت - شماري از فعالان بحريني در حمايت از عبدالهادي الخواجه، فعال بحريني در بند آل خليفه كه دست به اعتصاب غذا زده است، در مقابل ساختمان سازمان ملل در بيروت تحصن كردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم،شركت كنندگان در اين تحصن از سازمان ملل خواستند به مسئوليت هاي خود در قبال برخورد با نقض حقوق بشر در بحرين عمل كند و خاطر نشان كردند كه مساله الخواجه نقاب از سياست دوگانه سازمان هاي بين المللي برانداخت.

"جعفر العلوي" از رهبران جريان عمل اسلامي بحرين در گفت وگو با شبكه خبري العالم بر ضرورت تحصن در مقابل مقر سازمان ملل تاكيد كرد و از همه ملت هاي جهان خواست براي حمايت و پشتيباني از ملت بحرين به پا خيزند، زيرا رژيم آل خليفه روزانه مردم بحرین را در خيابان ها می کشد.

با وجود آن كه شركت كنندگان در اين تحصن مي دانند كه سازمان هاي بين المللي دچار دوگانگي در سياست هستند،تسليم نشدند و پیگیری جنايت هاي ارتكاب شده به دست رژيم آل خليفه در مدت دو سال گذشته را خواستار شدند.

خانم"مي الخنساء " رييس ائتلاف بين المللي مبارزه با فرار از مجازات در گفت و گو با شبكه العالم خاطر نشان كرد : براي مساله عبدالهادي الخواجه پرونده اي جداگانه تشكيل داده ايم، زيرا اين مبارز بحريني براي احقاق حق ملت بحرين در آزادي و دمكراسي از جان مايه گذاشته است.

در اين ميان "كوفيا پترلي" عضو جنبش "فلسطين آزاد" به شبكه خبري العالم گفت: الخواجه به الگويي براي پايمردي، پايداري و شكيبايي تبديل شده است به ويژه كه وي به نمايندگي از تمام ملت بحرين به مبارزه براي آزادي و عزت اين ملت تن داد.

پترلي همچنين از سكوت جهان عرب و سازمان هاي بين المللي در قبال جناياتي كه بر سر ملت بحرين مي آيد به شدت انتقاد كرد.

09/04-21:40

 



پربیننده ترین خبرها