ممانعت اسراییل از ورود هیات اروپایی برای بازدید از زندانیان فلسطینی

ممانعت اسراییل از ورود هیات اروپایی برای بازدید از زندانیان فلسطینی
دوشنبه 22 آبان 1396 - 18:23

رژیم صهیونیستی به هیأت اروپایی که قصد بازدید از زندانیان فلسطینی دارد به بهانه شرکت در جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی، اجازه ورود نداد.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به هیأتی از نمایندگان پارلمانی اروپا که قصد سفر به فلسطین اشغالی و دیدار با زندانیان فلسطینی را داشتند، اجازه ورود نداد.

به نوشته وبگاه شبکه «آی24‌نیوز» این هیأت متشکل از 20 نماینده پارلمانی و شهردارانی از اروپا قصد داشتند با «مروان برغوثی» از اعضای ارشد جنبش فتح – که اکنون در زندان به سر می‌برد –  دیدار کنند.

«آریه درعی» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی به پیشنهاد «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی این رژیم و به بهانه اینکه این افراد در برنامه‌های جنبش تحریم اسرائیل (BDS) شرکت داشتند، به آنها برای ورود به فلسطین اشغالی مجوز نداد.

به گزارش فارس، این دو وزیر صهیونیست طی بیانیه‌هایی جداگانه با بیان اینکه به کسانی که فعالانه به اسرائیل حمله می‌کنند هرگز اجازه ورود نمی‌دهند، خواه افراد عادی باشند خواه مقامات ارشد اروپایی.

مروان البرغوثی به اتهام اقدامات تروریستی در جریان دومین انتفاضه فلسطین، به حبس ابد محکوم شده و چندی پیش نیز اعتصاب غذا کرده بود.

پربیننده ترین خبرها