افسران اسرائیلی تروریست‌های سوری را آموزش می‌دهند

افسران اسرائیلی تروریست‌های سوری را آموزش می‌دهند
سه شنبه 29 فروردين 1391 - 09:38

يك پايگاه خبري اعلام كرد اسنادي وجود دارد كه نشان‌دهنده همكاري عربستان، قطر و تركيه با اسرائيل براي آموزش افراد مسلح در تركيه عليه سوريه است.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی العالم، به نقل از هفته‌نامه المنار، اسناد و مداركي وجود دارد كه هماهنگي كامل و روزافزون عربستان، قطر و تركيه با رژيم صهيونيستي عليه سوريه و ملت آن را ثابت مي‌كند.

المنار اعلام كرد كه اين همكاري براي افزايش عمليات تخريب، انفجار و ترور بيشتر است كه اين كشورها آن را از راه‌هاي مختلف تامين مالي مي‌كنند تا سرانجام طبق طرح‌هاي اسرائيل براي منطقه، سوريه اشغال شود.

اين گزارش‌ها و اسناد تاكيد مي‌كند كه ده‌ها افسر بازنشسته اسرائيلي هم‌اكنون در اردوگاه‌هايي كه چند ماهي است در قالب طرح ايجاد منطقه امن در مرز سوريه، در خاك تركيه بنا شده است، مشغول آموزش افراد مسلحي است كه عربستان و قطر آنان را اجير كرده‌اند تا پس از طي آموزش به خاك سوريه اعزام و مشغول اقدامات خرابكارانه و تروريستي عليه مردم اين كشور شوند.

اين اسناد نشان مي‌دهد كه اين اردوگاه‌ها تحت حمايت دستگاه امنيتي تركيه و زير نظر اسرائيل است تا عمليات ترور و انفجار و هدف گرفتن مراكز حساس و خدماتي در سوريه با هدف ايجاد رعب و وحشت و فتنه‌انگيزي و نگران كردن سران سوريه و تضعيف وحدت ارتش سوريه بخوبي انجام شود.

طبق گفته يكي از افسران اسرائيلي و يك افسر آمريكايي، اردوگاهي كه اين افسران بر آن نظارت مي‌كنند در منطقه حرجيه در نزديكي يكي از روستاهاي‌هاي تركيه در مرز سوريه است كه تاكنون 114 عنصر تروريستي را در كار با سلاح و انفجار آموزش داده‌اند.

در حالي كه باراك اوباما اخيرا به تجهيز مخالفان سوريه به ابزار ارتباطي پيشرفته اذعان كرد، بر اساس اين اسناد، مربيان آموزشي متخصصي از اسرائيل، فرانسه و آمريكا كار آموزش عناصر مسلح را با تجهيزات ارتباطي پيشرفته بر عهده دارند. همچنين اين عناصر به تجهيزات تصويربرداري پيشرفته و دستگاه‌هاي فرستنده تصاويري كه خود مي‌گيرند مجهيز شده‌اند تا اين تصاوير از طريق رسانه‌هاي شريك در اين توطئه منتشر و پخش شود.

اين دو افسر اسرائيلي و آمريكايي كه ناظر بر اين روند هستند، همچنين فاش كردند كه اداره مالي چند مليتي تشكيل شده است كه بر كار حمايت مالي و نيازهاي اردوگاه نظارت مي‌كند. اين نيازها را قطر و عربستان تامين مي‌كنند. اين دو كشور پول سلاح و سيستم‌هاي پيشرفته را تامين مي‌كنند و براي كشتار مردم سوريه با دست‌ودل‌بازي عمل مي‌كنند.

المنار نوشت: همچنين گزارش‌ها و اسنادي كه ما به آن دست يافتيم نشان مي‌دهد كه اسرائيل نيز يكي از تامين‌كنندگان اصلي سلاح و مواد منفجره و ديگر وسايل ارتباطي و لوزام مورد نياز براي آموزش اين عناصر در خاك تركيه است و هيئت‌هاي امنيتي و نظامي عربستان و قطر نيز گاه‌گاهي به اسرائيل مي‌روند. همچنانكه مسئولان اين دو كشور فرماندهان امنيتي اسرائيل را در بازديد از اردوگاه‌هاي تركيه همراهي مي‌كنند و دولت تركيه و دستگاه امنيتي رجب طيب اردوغان نخست‌وزير تركيه از همه اين امور اطلاع كامل دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها