دبيركل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين:

هدف آل خلیفه از امنیتی کردن اوضاع بحرین

هدف آل خلیفه از امنیتی کردن اوضاع بحرین
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 18:11

العالم،منامه - دبيركل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين، گفت که نظام آل خليفه تلاش مي كند تا خواسته هاي سياسي مردم را به مشكل امنيتي تبديل كند و مسائل سياسي را با امور امنيتي درآميزد.

" فاضل عباس" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه العالم، با تأكيد بر اينكه انقلاب مردم بحرین مسالمت آميز باقي خواهد ماند و رژیم آل خلیفه هرگز نخواهد توانست وجهه مردم را تخريب كند، افزود: با وجود اقدامات سركوبگرانه آل خليفه عليه مردم، مخالفان بحريني از زمان آغاز انقلاب در 14 فوريه گذشته تاكنون دست به خشونت نزده اند.

دبيركل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين افزود: وزارت كشور، از ميان حوادث، اخبار دلخواه خود را با هدف بازداشت و دستگيري زندانيان سياسي و ميداني كشور گزينش مي كند و بر ساير رويدادهاي ديگر مانند شليك گلوله ساچمه اي به سوي شهيد صلاح عباس يا عمليات تروريستي نيروهاي امنيتي در جريان ترور شهيد احمد اسماعيل سرپوش مي گذارد.

عباس، بر آمادگي مخالفان بحريني براي تحقیق در زمينه ادعاهاي رژیم مبني بر حمله به بانك ها و صرافي ها تأكيد كرد و خواستار تشكيل كميته بين المللي مستقلي براي تحقيق درباره اتهامات و ادعاهاي وزارت كشور شد.

فاضل عباس در پايان اظهار داشت: اسناد و فيلم هاي ويدئويي فراواني در دست است كه ارتكاب چنين جناياتي مشابه آنچه به مخالفان نسبت داده مي شود از سوي مزدوران رژیم آل خلیفه را اثبات مي كند.

04/25-14:47

 



 



پربیننده ترین خبرها