هشدار شدید جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیست‌ها:

شهادت هر اسیر، اوضاع را به هم می‌زند

شهادت هر اسیر، اوضاع را به هم می‌زند
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 07:53

جنبش جهاد اسلامي دشمن صهيونيستي را مسئول کامل سلامتي اسراي فلسطيني خواند و تاکيد کرد: شهادت بلال دياب يا ثائر حلاحله از مبارزان اسير فلسطيني يا هر يک از اسراي اعتصاب کننده غذا توافق آرام سازي اوضاع را به باد مي دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم این جنبش با انتشار بیانیه ای که "شیخ خضر حبیب" در جریان کنفرانس مطبوعاتی آن را قرائت کرد، از جامعه بین الملل خواست تا پیش از اینکه توافق آرام سازی اوضاع از بین برود برای آزادی بلال دیاب و ثائر حلاحله دست به تحرکات فوری بزند.

در این بیانیه آمده است:« توافقی که از مبارزان ما حمایت نکند و موجب نجات جان ثائر و بلال نگردد، ارزشی ندارد و دشمن صهیونیستی باید عمق پیام را درک کند.»

این جنبش تاکید کرد:« رژیم اشغالگر قدس مسئول کامل سلامتی اسرا است و هرگونه تحولی که زندگی آنان را به خطر بیندازد موجب تشدید اقدامات اعتراض آمیز خواهد شد.»

جنبش یاد شده بار دیگر خواستار توسعه دامنه فعالیت های ملی در سطوح داخلی و عربی و بین المللی شد و اعلام کرد که باید تظاهرات گسترده در تمامی بخش های فلسطین برگزار گردد.

گفتنی است بیش از یک سوم از اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی برای دومین هفته دست به اعتصاب غذا زده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. سازمان‌های مردم‌نهاد حقوق بشری با هشدار نسبت به وضعیت اسرای فلسطینی خواستار رسیدگی به وضعیت آنها شده‌ است، مساله‌ای که به نظر می‌رسد مقامات رژیم صهیونیستی تمایل چندانی به تعامل با آن نداشته باشند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها