ترامپ دمکرات ها را به طرح اتهام های دروغین علیه خود متهم کرد

ترامپ دمکرات ها را به طرح اتهام های دروغین علیه خود متهم کرد
سه شنبه 21 آذر 1396 - 19:50

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در توییتی دمکرات های این کشور را متهم کرد که از مساله تحقیقات در مورد تبانی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به مقوله آزار جنسی تغییر موضع داده اند.

العالم - آمریکا

وی توییت کرد:به رغم هزاران ساعت اتلاف وقت و صرف هزینه چندین میلیون دلاری، دمکرات ها نتوانسته اند مساله تبانی باروسیه رااثبات کنند،از این رو حال به اتهام های کاذب و داستان های ساختگی زنانی که من آنها را نمی شناسم و یا هرگز ملاقات نکرده ام، رو می آورند . اخبار جعلی!

طرح اتهام جنسی علیه رئیس جمهوری آمریکا در پی اظهارات سه زن مبنی بر مورد آزار جنسی قرار گرفتن از سوی ترامپ و درخواست از کنگره درخصوص انجام تحقیقات در این زمینه، در مرکز توجه قرار گرفته است. 

در همین حال، سارا هوکابی سندرز سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه و پس از طرح اتهام های جنسی علیه ترامپ، این اتهام ها را رد وبه خبرنگاران گفت: رئیس جمهوری هیچ یک از این اتهام ها را نپذیرفته است.

وی افزود: مردم آمریکا به این مساله واقف بودند و به رئیس جمهوری رای دادند و احساس ما این است که برای حرکت رو به جلو آماده هستیم. 

اما مساله رسوایی جنسی در آمریکا صرفا به ترامپ ختم نمی شود. «جان کانیرز» و «ترنت فرانکس» دو عضو مجلس نمایندگان آمریکا نیز هفته گذشته به دلیل متهم شدن به سو ء استفاده جنسی از بانوان استعفا کردند. همچنین سناتور «ال فرانکن» در پی ادعای چند زن مبنی بر دست درازی این سناتور به آنها، از تصمیم خود برای استعفا خبر داده است.

در این میان، گزارش ها حاکی است که بیش از 50 نماینده زن دمکرات از کمیته نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا خواسته اند اتهام های غیراخلاقی طرح شده علیه ترامپ را مورد بررسی قرار دهد. 

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها