طرح اتحاد، ترفند عربستان براي سلطه بربحرين

طرح اتحاد، ترفند عربستان براي سلطه بربحرين
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 10:58

بيروت (العالم) ـ عضو انجمن حقوق بشر بحرين گفت: رژيم عربستان با طرح دروغين اتحاد در صدد تحميل سلطه خود بر بحرين و مردم منطقه است.

"حسن عبدالنبي" سه شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم افزود: اين دعوت دروغين از سوي رژيمي صورت گرفته است كه در ميان مردم خود هيچ محبوبيتي ندارد.

عبدالنبي اظهار داشت: پيش بيني مي شد كه اين طرح كه توطئه اي عليه مردم بحرين و منطقه است با شكست روبرو شود.

وي تاكيد كرد: چنين طرح هايي كه رژيم هاي غير قانوني و مستبد ارائه مي دهند هيچ اعتباري ندارد.

عبدالنبي افزود: چگونه چنين رژيم هايي كه از برقراري دموكراسي در داخل كشور خود ناتوان هستند مي توانند براي مردم منطقه دموكراسي به ارمغان بياورند.

وي تصريح كرد: اين رژيم ها به درخواست آمريكا، در صدد هستند با اينگونه طرح ها مردم منطقه را در زير يوغ ظلم، استبداد و ديكتاتوري باقي نگاه دارند.

اين فعال بحريني با تاكيد بر مخالفت بسياري از كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس براي ادامه تسلط عربستان بر منطقه افزود: در پرتو بيداري ملت ها در كشورهاي عربي و مطالبه آزادي و دموكراسي، مردم ديگر نمي پذيرند اين دعوتها را كه به آنها تحميل شده است، قبول كنند.

وي اظهار داشت: عقب ماندگي رژيم حاكم بر عربستان موجب مخالفت هم پيمانان اين كشور در منطقه با اين دعوت و ناكامي طرح مزبور شد.

عضو انجمن حقوق بشر بحرين افزود: مقامات بحريني ، رهبران مخالف را بازداشت مي كنند و در برهه اخير نيز با توسل به توطئه اتحاد در صدد غلبه بر جنبش اعتراضي بحرين هستند.

وي تاكيد كرد: امكان ندارد مردم بحرين پس از استقلال در سال 1971 هم اكنون به اتحاد و الحاق به عربستان تن دهند.

عبدالنبي گفت: مردم بحرين بدون شك از حقوق و خواسته هاي قانوني خود در برابر رژيم ديكتاتوري آل خليفه نمي گذرند و اجازه نخواهند داد با چنين توطئه هايي خواسته هاي آنها ناديده انگاشته شود.
Mal-14-23:35

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها