گجتی برای اطلاع از میزان دریافت نورخورشید

گجتی برای اطلاع از میزان دریافت نورخورشید
سه شنبه 26 دی 1396 - 12:50

شرکت اورئال در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۸ از یک گجت هوشمند جدید رونمایی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا از میزان دریافت نور خورشید مطلع شوند.

العالم - گوناگون

به گزارش وب سایت engadget،  یکی از بهترین گجت‌های هوشمندی که در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES  ۲۰۱۸ رونمایی شد، می‌توان به گجت هوشمند یو وی سنس اورئال (L'Oreal UV Sense) اشاره کرد. این گجت هوشمند قادر است با اتصال به گوشی هوشمند کاربران، میزان دریافت نور خورشید توسط بدن و پوست کاربران را اندازه‌گیری کرده و در آخر هر روز، میزان دقیق آن را برروی صفحه نمایش گوشی هوشمند آنها نشان دهد.

این گجت هوشمند جدید علاوه بر اینکه از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می‌کند، همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اطلاع از میزان دریافت نور خورشید، ویتامین دی مورد نیاز بدن خود را از طریق قرار گرفتن در معرض پرتوهای ارزشمند خورشید که در فضای آزاد و طبیعت قابل دسترس است، تامین کنند. این گجت هوشمند جدید هم همانند بسیاری از وسائل الکترونیکی هوشمند دیگری که در زمینه سلامت و بهداشت کاربران معرفی و عرضه شده‌اند، طراحی و تولید شده و در معرض دید همگان و عموم مردم قرار گرفته است.

این گجت هوشمند آنقدر کوچک و ریز است که قابلیت نصب برروی بسیاری از محصولات کاربردی کاربران نظیر عینک آفتابی و ساعت هوشمند را داراست.

این گجت هوشمند جدید همچنین با ارائه یک صفحه اطلاعات کسب شده قادر است میزان پرتورهای مضر خورشید (UV) را نیز به کاربر اطلاع دهد تا در صورت امکان، بتوانند از خود در مقابل این پرتوهای مضر محافظت کنند.

شرکت اورئال فرانسه یکی از محبوب‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات مرتبط با سلامتی، بهداشتی و آرایشی فعالیت می‌کند. امروزه این شرکت تمرکز خود را بر توسعه و تولید محصولاتی چون رنگ مو،  کرم‌های مراقبت از پوست و ضدآفتاب، لوازم آرایشی، عطر و ترکیبات معطر، معطوف کرده‌است.

همانطور که از سابقه کاری این شرکت معلوم و مشخص است، اورئال تمرکز  و توجه ویژه‌ای به مراقبت و محافظت از پوست کاربرانش دارد و حالا رونمایی از این گجت هوشمند جدید نیز گواه دیگری بر این مدعاست.

هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق‌تری از اینکه دقیقا چه زمانی این محصول پا به بازار تکنولوژی می‌گذارد، منتشر نشده است.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها