اپلیکیشن واتس اپ بیزینس رسما معرفی شد

اپلیکیشن واتس اپ بیزینس رسما معرفی شد
شنبه 30 دی 1396 - 10:12

اپلیکیشن واتس اپ بیزینس (WhatsApp Business)‌ سرانجام معرفی شد. نسخه تجاری پیام رسان واتس اپ می‌تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کرده تا با مشتریان خود در ارتباط باشند.

العالم - فضای مجازی

کمپانی فیس بوک به عنوان صاحب واتس اپ، در سپتامبر سال 2017 بود که برای نخستین بار از اپلیکیشن واتس اپ بیزینس پرده برداری کرد. این اپلیکیشن در ابتدا به صورت آزمایشی مختص کسانی که ثبت نام کرده بودند فعالیت می‌کرد و طی این مدت تنها افراد محدودی بودند که می‌توانستند زودتر از بقیه این اپلیکیشن را ملاقات کنند. حال بیش از یک سال از عرضه نسخه آزمایشی این اپلیکیشن می‌گذرد تا سرانجام نسخه نهایی واتس اپ بیزینس معرفی شود. نسخه تجاری واتس اپ هم اکنون برای کاربران 5 کشور جهان در دسترس قرار گرفته است و طی هفته‌های آینده کاربران سراسر جهان می‌توانند از وجود آن بهره‌مند شوند.

نسخه تجاری واتس اپ یک اپلیکیشن رایگان اندرویدی برای کسب و کارهای کوچک است. آن تجارت را برای کسب و کارهایی که نیازمند ارتباط متقابل با مشتریان هستند آسان خواهد کرد و سرویس دهی به بیش از 1.3 میلیارد کاربر توسط شرکت‌ها را سهولت می‌بخشد. این اپلیکیشن ارائه کننده ویژگی‌های جذابی همچون پروفایل‌های تجاری است که شامل اطلاعات سودمنی نظیر توضیحات، آدرس‌ها، ایمیل و وب‌سایت می‌شود. به لطف این پروفایل‌ها شرکت‌های کوچک می‌توانند با مشتریان خود ارتباط نزدیکی داشته و به راحتی طیف وسیعی از سوال‌های آن‌ها را بی‌جواب نگذارند.

مشتریان حالا می‌دانند که آن‌ها در حال صحبت کردن با یک شرکت و نه یک شخص در واتس اپ هستند؛ زیرا حساب کاربری خاصی برای آن‌ها در برنامه مذکور در نظر گرفته شده است. در واقع کاربران واتس اپ نیازی به دانلود اپلیکیشن جداگانه‌ای برای صحبت با کسب و کارها ندارند، آن‌ها می‌توانند از همان اپلیکیشنی که مورد استفاده قرار می‌دهند نیز اقدام به این کار کنند و حساب کاربری شرکت‌های مختلف را در صفحه چت خود مشاهده کنند.

عرضه جهانی واتس اپ بیزینس

واتس اپ بیزینس هم اکنون در کشورهای آمریکا، بریتانیا، مکزیک، اندونزی و ایتالیا در دسترس کاربران قرار گرفته است. هم اکنون می‌توانید با رفتن به این آدرس از طریق گوگل پلی موجود بودن یا نبودن نسخه تجاری واتس اپ در کشور محل زندگیتان را بررسی کنید.

گجت نیوز

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها