سخنگوی وزارت امورخارجه سوریه:

حامیان تروریسم مسئول جنایت "حوله" هستند

حامیان تروریسم مسئول جنایت
يکشنبه 7 خرداد 1391 - 10:12

سخنگوي وزارت امورخارجه سوريه با تکذيب ادعاهاي مطرح شده مبني بر دخالت نيروهاي سوري در جنايت منطقه "حوله"، حاميان گروه هاي تروريستي و مسلح را مسئول ريخته شدن خون مردم اين کشور دانست.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "جهاد مقدسی" امروز به خبرنگاران گفت: دخالت نیروهای نظامی سوری را در جنایت "حوله" نامیده می شود، قاطعانه تکذیب می کنیم.

مقدسی در این کنفرانس خبری که به صورت زنده از شبکه العالم، پخش شد، خاطرنشان کرد: کشتار مردم در منطقه حوله حمله ای برنامه ریزی شده از سوی عناصر مسلح بود .. این عناصر پیش از حمله به این منطقه به نیروهای سوری در ایست های بازرسی حمله کرده بودند.

مقدسی با اظهار تأسف از اقدام برخی کشورها و طرفهای بین المللی در مسئول دانستن دولت سوریه در این جنایت، گفت: خون مردم سوریه برای دولت و ارتش این کشور باارزش است و هیچگاه با آن معامله نمی کنند؛ ولی کسانی که به اقدامات نظامی برای تجزیه سوریه دل بسته اند همان کسانی هستند که با خون مردم معامله می کنند و دست به تخریب کشور و کشتار مردم دست می زنند.

وی افزود: هر طرف و یا دولتی که از تروریستها و عناصر مسلح حمایت مالی و تسلیحاتی می کند، مسئول ریخته شدن خون مردم سوریه است.

مقدسی با بیان اینکه عناصر مسلح و گروه های تروریستی در سوریه هیچ جایگاهی بین مردم ندارند، خاطرنشان کرد: سوریه با هر نوع طرح گفت و گو موافقت و از آن استقبال کرد، ولی طرف مقابل همواره از مذاکره و گفت و گو فرار می کند.

مقدسی خاطرنشان کرد: بحران سوریه با لطمه وارد کردن به این کشور حل نمی شود .. ما از کشور و مردم سوریه طبق حقوق خود دفاع می کنیم .



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها