عضو احزاب ديدار مشترك یمن خبر داد:

سنگ اندازی عناصر رژیم یمن در روند تغييرات

سنگ اندازی عناصر رژیم یمن در روند تغييرات
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 03:56

العالم، قاهره - سياستمدار يمني و عضو احزاب ديدار مشترك از مانع تراشي و سنگ اندازي خانواده و هواداران علي عبدالله صالح ديکتاتور پيشين اين کشور در روند تغييرات در يمن خبر داد.

"صادق اليوسفي" روز سه‌شنبه به شبكه خبري العالم، گفت: هواداران و خانواده علی عبدالله صالح همچنان در بسياري از نهادها به ويژه نهادهای امنيتي و نظامي حضور دارند؛ البته اين حضور به شكلي نيست كه بر يمن حكومت كنند اما به طور حتم در مسير ايجاد يمنی نوين سنگ اندازي مي كنند.

عضو احزاب ديدار مشترك با اشاره به اینکه هواداران و خانواده صالح در حال توطئه چيني هستند، درباره ابهام در زمينه حاكميت نظام و اختيارات رييس جمهوري جديد، گفت: حاكميت ناقص ميراث رژيم سابق است كه براي رهايي از آن انقلاب صورت گرفت.

اليوسفي با تاکید بر اینکه مسیر تدریجی انقلاب به نفع كشور است، گفت: انقلاب يمن و ديدگاههاي مطرح شده در جريان آن، بمب هايي را خنثي كرد كه روزي منفجر مي شد.

وي افزود: اوضاع يمن بسيار پيچيده است و دولت فعلی توسط شوراي همكاري خليج فارس تحميل شد كه قرار است مرحله انتقالي كشور را در شرايطي بسيار سخت هدايت كند و می توان گفت که يمن جنگ داخلي را پشت سر گذاشته است.

به گفته اليوسفي، شورش و نافرماني برخي واحدهاي نظامي از دستورات رييس جمهور يا اقدام هاي القاعده در برخی از مناطق این کشور نمی تواند كشور را به طرف جنگ بکشاند.

 18:42.11

 

 

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها