اعزام تیم 9 نفره به محل سانحه هوایی یاسوج

اعزام تیم 9 نفره به محل سانحه هوایی یاسوج
شنبه 5 اسفند 1396 - 12:50

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم 9 نفره شامل نیروهای هلال احمر و ارتش برای سنجش شرایط و دستیابی به مسیر جدید جهت رسیدن به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، به کوه های دنا اعزام شدند.

العالم - ایران

امان الله جهانبین اظهار داشت: برخی نقطه‌های جانمایی شده روزهای گذشته، با توجه به برف و کولاک شدید طی این چند روز از بین رفته‌ است.

وی افزود: این تیم با وجود برف و وزش باد شدید هم اینک در ارتفاع سه هزار و 800 متری محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حضور دارند.

جهانبین بیان کرد: به ‌محض مساعد شدن هوا در محل سانحه هوایی کار انتقال و شناسایی دیگر اجساد از سر گرفته خواهد شد.

عملیات جست و جوی پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به علت بارش برف و باران در شهرستان دنا و مه و کولاک شدید، امروز متوقف است.

افزون بر تکاوران و گروه‌های اعزامی از ارتش و سایر دستگاه‌های اجرایی 25 گروه امدادی پنج نفره از مسیر کوه گل سی سخت به ارتفاعات پازن پیر حد فاصل شهرستان سمیرم و سی سخت آماده انجام عملیات جست و جو در صورت بهبود شرایط هستند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح یکشنبه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.

روز سه شنبه پس از 48 ساعت جست و جو لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.

در روزهای چهارم، پنجم و ششم به علت شرایط نامساعد هوا و بارش برف و باران و وزش باد عملیات جست‌وجوی پیکرهای جانباختگان نیمه‌تمام ماند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها