پزشک بحرینی اعتصاب غذا کرد

پزشک بحرینی اعتصاب غذا کرد
جمعه 2 تير 1391 - 05:51

يکي از پزشکان بحريني در اعتراض به ظلم و ستم رژيم حاکم و راي دادگاه ظالمانه رژيم حاکم عليه پزشکان اعتصاب غذا کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، سعید السماهیجی، پزشک بحرینی، در اعتراض به احکام ظالمانه دادگاه بحرین علیه پزشکان این کشور اعتصاب غذا کرد.

در همین حال گروه‌ها و احزاب سیاسی این کشور با پزشکان بحرینی اعلام همبستگی و بر ادامه برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز برای برآورده کردن خواسته‌های مردم تاکید کردند.

السماهیجی اعلام کرد در طول اعتصاب غذا در مقر جمعیت وفاق ملی خواهد ماند و تاکید کرد: «برای پایان دادن به ظلمت موجود، اعتصاب غذا فریادی در جهان است.»

جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد السماهیجی که در دادگاه تجدید نظر به یک سال زندان محکوم شد برای محکوم کردن رای دادگاه، که آن را سیاسی دانست، اعتصاب غذا می‌کند.

دادگاه تجدید نظر رژیم آل‌خلیفه 14 ژوئن گذشته شماری از پزشکان و کارمندان بحرینی را محکوم کرد. جرم پزشکان بحرینی این است که مجروحانی را که نیروهای امنیتی رژیم حاکم و اشغالگران سعودی با سرکوبگری وحشیانه زخمی کرده بودند مداوا کرده بودند.

بسیاری از فعالان حقوق بشر رای دادگاه بحرینی را درباره پزشکان بیمارستان السلمانیه محکوم کردند. پزشکان بحرینی اعلام کردند که در بازداشتگاه های رژیم شکنجه شده‌اند.

 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها