میدان التحریر صحنه تحقق اهداف انقلاب مصر

میدان التحریر صحنه تحقق اهداف انقلاب مصر
سه شنبه 6 تير 1391 - 14:54

دبيركل حزب آزادي و عدالت در استان البحيره و عضو كميسيون دفاع از امنيت ملي در پارلمان مصر تاكيد كرد كه حضور در ميدان التحرير و وضعيت انقلابي مردم تا تحقق همه خواسته ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، اسامه سليمان در گفت وگو با "اخوان آن لاين" اظهار داشت: همه اهداف اصلي از قبيل لغو اعلاميه قانون اساسي، لغو انحلال پارلمان منتخب، لغو قانون بازداشت قضايي و عدم دخالت در امور كميته موسسان تدوين قانون اساسي باید محقق شود.

سليمان از شوراي عالي نظامي خواست تا امور را به حالت عادي بازگرداند و تاكيد كرد كه مرحله بعدی مستلزم نگاه به ملت و نه به منافع فردي است، مردم بايد اراده خود را كه برخلاف ميل عناصر رژيم سابق و استبكار انقلاب را به پيروزي رساند، حفظ کنند. 

 دبير كل حزب آزادي و عدالت در استان البحيره و عضو كميسيون دفاع از امنيت ملي در پارلمان مصر افزود: زمان اعلام پيروزي محمد مرسي در انتخابات رياست جمهوري در واقع لحظه بازگشت حاكميت ، عزت و كرامت از دست رفته مصر در داخل و خارج كشور و نيز احیاء جايگاه این کشور در  جهان است.

سليمان گفت: هنگام اعلام نتايج احساس كردم كه مصر تغيير كرد و از همه مردم مي خواهم متحد شوند و سربازاني وفادار براي اين ميهن باشند تا جايگاه طبيعي خود را در ميان كشورهاي جهان به دست آوريم.

وي خاطرنشان كرد: عرصه سياسي مصر بايد به گونه اي ترسيم شود، كه رييس جمهوری اختيارات کامل به دست آورد ، امور به حالت عادي برگردد و به منظور تحقق تمام اهداف انقلاب ، در همه اشتباهات بازنگري شود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها