حضور مردم در ميدان التحرير ادامه دارد

عزم مصريها براي بازگرداندن قدرت كامل به مرسي

عزم مصريها براي بازگرداندن قدرت كامل به مرسي
سه شنبه 6 تير 1391 - 11:24

قاهره(العالم)- عضو دبيرخانه اطلاع رساني حزب آزادي و عدالت گفت: مردم مصر با حضور در ميدان التحرير قاهره براي بازگرداندن كامل قدرت و تحويل آن به محمد مرسي رئيس جمهور منتخب مصمم هستند.

مصطفي مقلد روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: شوراي نظامي در روزهاي آتي تصميم گيرنده اصلي است و اين شورا نبايد شادي مردم مصر را براي انقلاب و انتخاب رئيس جمهوريشان ازآنها سلب كند.

وي با بيان اين كه نبايد وقت را تلف كرد، افزود: شوراي نظامي بايد همانند روزهاي اول انقلاب از مردم طرفداري كند و به دنبال راه حل هايي باشد كه به نفع مردم و كشور است.

مقلد گفت: مردم مصر تمايل ندارند بار ديگر تجربه عصام شريف نخست وزير موقت پس از انقلاب مصر، تكرار شود زيرا وي با اين كه از ميان انقلاب كنندگان در ميدان التحرير انتخاب شد ولي از آنجايي كه اختياراتي نداشت و شوراي نظامي او را محدود كرده بود، نتوانست به وعده هاي خود عمل كند و شكست خورد.
 
عضو دبيرخانه اطلاع رساني حزب آزادي و عدالت، شاخه سياسي اخوان المسلمين اظهار داشت: محمد مرسي در اين مرحله براي دولت ائتلافي و ايجاد توافق ميان همه گروه هاي مردمي  و سياسي برنامه و طرح دارد تا همه مردم را در انتقال كشور از اين دوره و دستيابي به پيشرفت و ترقي مشاركت دهد.

مقلد تاكيد كرد: همه به ميدان التحرير چشم دوخته اند و تازماني كه مردم درميدان التحرير حضور دارند هيچكس نمي تواند حقوق آنان را ضايع كند.
 
وي افزود: حضور مردم در ميدان التحرير به مرور زمان ثابت مي كند كه اولين عامل و اهرم فشار براي پيش بردن امور در مصر است.
Ma.11:59.26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها