انتقال دو سوم منافقین تروریست به بغداد

انتقال دو سوم منافقین تروریست به بغداد
پنج‌شنبه 22 تير 1391 - 08:18

يک مقام سازمان ملل با بيان اينکه دو سوم از اعضاي گروهک تروريستي منافقين از پايگاه اشرف به بغداد منتقل شده اند، تصريح کرد موضع دولت عراق درباره اردوگاه اشرف کاملاً مشخص است.

به گزارش روز پنج‌شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، نماينده دبير كل سازمان ملل در عراق  اعلام کرد دو سوم از اعضاي گروهك تروريستي منافقين در اردوگاه اشرف به بغداد منتقل شده اند تا زمينه خروج آنان از عراق فراهم شود.

مارتين كوبلر با صدور بيانيه اي اعلام كرد دو سوم از اعضاي گروهك تروريستي منافقين به اردوگاه ليبرتی در بغداد منتقل شده اند و بقیه آن‌ها نیز در مرحله بعدی انجام خواهد شد تا زمينه خروج آنان از عراق فراهم شود.

وي افزود : اجراي اين اقدام مستلزم تكميل تحقيقات دفتر سازمان ملل درباره اسناد و مدارك اعضاي گروهك منافقين و تعيين كشورهايي است كه آنان قرار است به آنجا منتقل شوند.

وي اظهار داشت دفتر سازمان ملل درحال حاضر سرگرم تحقيق درباره شرايط پناهندگي و سپس اسكان اعضاي گروهك منافقين در كشورهاي ديگر است.

كوبلر، با بيان اينكه موضع دولت عراق در قبال اردوگاه اشرف كاملاً مشخص است، گفت: مسئولاني از كشورهايي كه قرار است اعضاي گروهك منافقين در آن جا اسكان داده شوند ، براي اطلاع از تحقيقات درباره اسناد و مدارك ارائه شده به عراق مي آيند.

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها