عالم بحرینی: سرکوب مردم توطئه ای بین المللی است

عالم بحرینی: سرکوب مردم  توطئه ای بین المللی است
جمعه 23 تير 1391 - 11:44

رييس شوراي علماي بحرين تأکيد کرد، تجاوز عليه حقوق مردم بحرين فقط در حد يک سياست محلي نيست، بلکه اين امر درنتيجه توافق چند کشور عربي و بيگانه صورت مي گيرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "آیت الله شیخ عیسی قاسم" در خطبه نماز جمعه منطقه "الدراز" بحرین گفت: نقض حقوق مردم بحرین و افراط در استفاده از زور علیه آنها فقط یک سیاست داخلی نیست، بلکه توافقی بین چند کشور منطقه با موافقت کشورهای دنیا است.

شیخ عیسی قاسم با اشاره به ادامه محدود کردن آزادی ها، بازداشت افراد، حمله به منازل و ارعاب زنان، کودکان و سالخوردگان و توهین به آنها گفت: مردم مسلمان و صبور بحرین به خداوند خود ایمان دارند و برای آزادی و عزت و کرامتشان غیر از او، از کسی یاری نمی جویند، و در این راه جانفشانی می کنند.

شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: در بحرین انسانها کشته می شوند، شمار مجروحان افزایش می یابد، رعب و وحشت بر مناطق مسکونی حاکم می شود، و جمعیت های سیاسی به یک گناه آن هم فعالیت مسالمت آمیز برای مطالبه حقوق برحق و عادلانه شهروندی منحل می شوند، ولی همه این اقدامات نخواهد توانست صدای عدالتخواهانه هواداران جمعیت امل و دیگر گروه ها را ساکت کند.

آیت الله قاسم خاطرنشان کرد: همه دنیا امروزه به سوی رعایت حقوق بشر پیش می رود، ولی دولتها در منطقه ما برخلاف این حرکت سیر می کنند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها