ملاقات بستگان آیت‌الله نمر با وی

ملاقات بستگان آیت‌الله نمر با وی
دوشنبه 26 تير 1391 - 04:18

در پي ادامه تظاهرات اعتراض آميز مردم در عربستان، مقام‌هاي سعودي مجبور شدند به خانواده آيت‌الله نمر اجازه دهند با او در بيمارستان ملاقات کند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، در پی خشم مردم عربستان از اقدام مقام‌های سعودی در بازداشت و زخمی کردن آیت‌الله نمر باقر النمر، از روحانیون برجسته در عربستان، مقام‌های آل سعود به برخی از اعضای خانواده وی اجازه دادند در بیمارستان با او ملاقات کنند.

نیروهای آل‌سعود هفته پیش به طرف خودروی آیت‌الله نمر تیراندازی کردند که در نتیجه آن خودروی وی با دیوار یکی از منازل برخورد کرد و خود وی نیز بر اثر اصابت گلوله زخمی شد. پس از آن نیروهای آل سعود آیت الله نمر را به مکان نامشخص منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری الراصد، برخی از اعضای خانواده آیت الله نمر توانستند در بیمارستان نظامی در شهر ظهران با وی ملاقات کنند.

یکی از بستگان آیت الله نمر اعلام کرد آیت الله نمر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است و از روحیه بسیار خوبی برخوردار است.

در همین حال، تظاهرکنندگان در شهر عوامیه در قطیف بار دیگر در اعتراض به بازداشت آیت‌الله نمر تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان خواستار محاکمه کسانی شدند که تظاهرکنندگان را به قتل رساندند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها