اعتراف روزنامه صهیونیستی به قدرت حزب الله لبنان

اعتراف روزنامه صهیونیستی به قدرت حزب الله لبنان
شنبه 5 خرداد 1397 - 15:56

روزنامه صهیونیستی 'یدیعوت احرونوت' اعتراف کرد که 'حزب الله لبنان' به یک ارتش واقعی تبدیل شده، زیرا تجربه های متنوعی در پنج سال گذشته در جنگ سوریه، اندوخته است.

العالم رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی افزود: حزب الله لبنان علاوه بر قابلیت های مختلف نظامی، به یک ارتش واقعی تبدیل شده که سلسله مراتب منظم فرماندهی و کنترل را دارد.

روزنامه صهیونیستی با اشاره به توان حزب الله لبنان در جمع آوری اطلاعات، در اختیار داشتن ابزار پیشرفته ارتباطی، نظارت الکترونیکی و همچنین نیروهای پیاده نظامی که در 5 سال جنگ در سوریه، تجربه عملی کسب کرده اند، از ویژگی این نیروها دانست.

یدیعوت آحرونوت ادعا کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در سه سال گذشته اقدام به تقویت مرزهای شمالی (سرزمینهای اشغالی) برای مقابله با تهدیدهای حزب الله کرد.

'سید حسن نصرالله' دبیرکل حزب الله دیروز با اشاره به پاکسازی کامل استان دمشق از گروه های تروریستی، پیروزی اخیر بر تروریستهای داعش را به مقامات سوریه تبریک گفت.

نیروهای حزب الله لبنان و محور مقاومت در چند سال گذشته در نبرد با گروههای تروریستی در سوریه موفقیتهای مهمی بدست آورده اند. این موفقیتها و تجاربی که از نبرد با تروریستها برای نیروهای حزب الله بدست آمده، نگرانی اشغالگران صهیونیست را در پی داشته است .

ایرنا

پربیننده ترین خبرها