دومین تماس تلفنی نتانیاهو با وزیر خارجه آمریکا طی 2 روز اخیر

دومین تماس تلفنی نتانیاهو با وزیر خارجه آمریکا طی 2 روز اخیر
جمعه 11 خرداد 1397 - 22:21

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز جمعه با وزیر خارجه آمریکا درباره تحولات جنوب سوریه صحبت کرده که این دومین رایزنی تلفنی آنها طی 2 روز اخیر بوده است.

العالم- فلسطین اشغالی 

یک منبع رسانه‌ای صهیونیستی از رایزنی تلفنی نخست‌وزیر این رژیم با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران خبر داد.

دو روز بعد از آنکه در خبرها آمده بود، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه شروع عملیات ارتش سوریه در مناطق جنوبی این کشور، در خصوص تحولات این منطقه حساس با وزیر خارجه آمریکا رایزنی کرده بود، بنیامین نتانیاهو باز هم با این مقام آمریکایی تماس تلفنی برقرار کرد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو در این تماس «خواسته‌های اسرائیل در خصوص برداشت جدید از شرایط جنوب سوریه» را با پامپئو به بحث گذاشته بود (جزئیات بیشتر).

حالا امروز جمعه، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از قبیل کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو باز هم با پامپئو تماس تلفنی برقرار کرد.

بنا بر این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا «درباره وضعیت در جنوب سوریه و مقابله با حضور ایران در آنجا (سوریه)» صحبت کرد.

ارتش سوریه قرار است به زودی برای پاکسازی منطقه درعا، در این منطقه واقع در جنوب سوریه عملیات آغاز کند. این منطقه در نزدیکی بلندی‌های جولان واقع شده و به همین دلیل رژیم صهیونیستی در تلاش است تا از حضور نیروهای سوری و متحدان آن‌ها در این منطقه جلوگیری کند.

فارس 

پربیننده ترین خبرها