یگان پهبادی یمن مقر ائتلاف سعودی در عدن را در هم کوبید

یگان پهبادی یمن مقر ائتلاف سعودی در عدن را در هم کوبید
پنج‌شنبه 14 تير 1397 - 13:32

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن مقر فرماندهی ائتلاف متجاوز سعودی را در عدن در جنوب این کشور هدف قرار دادند

العالم - یمن

یگان پهبادی ارتش و کمیته های مردمی یمن ستاد فرماندهی ائتلاف سعودی-آمریکایی در پایگاه البریقه عدن در جنوب یمن را بمباران کرد.

 یک منبع ارتش یمن به "المسیره" گفت که این حمله پس از رصد دقیق انجام شد و اهدافش را تحقق بخشید.

وی افزود که به یاری خداوند متعال از این پس تحرکات و تجمع دشمن از حملات هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن در امان نخواهد بود و دشمن باید محاسباتش را بررسی مجدد نماید چرا که روزهای آینده پر از حوادث غافلگیرکننده خواهد بود.

این اولین بار است که یگان پهبادی ارتش و کمیته های مردمی یمن ستاد ائتلاف را در عدن بمباران می کند.

رسانه های هوادار آل سعود گزارش دادند که صدای انفجارهای شدیدی در این ستاد شنیده شده است.

ستاد تبلیغات جنگ یمن دوشنبه برای اولین بار صحنه های اقدام پهباد راصد جهت رصد تجمع متجاوزین و مزدوران آل سعود در ساحل غربی و رصد تجمع گسترده متجاوزین آل سعود و مزدورانشان توسط پهباد قاصف برای بمباران اهداف دشمن را منتشر کرد.

یگان پهبادی ارتش و کمیته های مردمی یمن از طریق هدف قرار دادن مواضع عمق عربستان سعودی توانسته معادله بازدارندگی را تحمیل نموده و بر روند نبرد در ساحل غربی تاثیر گذار باشد.  

یگان پهبادی یمن 26 مه چند حمله هوایی به فرودگاه آبها در عسیر انجام داد که به خاطر آن پروازهای این فرودگاه لغو شد.   

این دومین بار در یک ماه گذشته است که پروازهای این فرودگاه به خاطر حمله یگان پهبادی یمن متوقف می شود.   

یگان پهبادی یمن در حمله به موشک های بالستیک به اهداف نظامی و پدافند آمریکایی پاتریوت در ساحل غربی یا جبهه های شرق شرکت داشته است.

این یگان اخیرا بیشتر از 10 عملیات ضد تجمعات و ستون های مهاجمان آل سعود و مزدوران آنان در ساحل غربی در جریان نبردهای الحدیده انجام داده است.

پربیننده ترین خبرها