دعوت به مشارکت همگانی در راهپیمایی جمعه بازگشت در فلسطین

دعوت به مشارکت همگانی در راهپیمایی جمعه بازگشت در فلسطین
جمعه 15 تير 1397 - 09:54

شورای ملی عالی تظاهرات بازگشت و شکست محاصره فلسطین، مردم را به مشارکت در تظاهرات امروز جمعه با شعار "همه با هم برای براندازی قرارداد معامله قرن و شکست محاصره" فراخواند.

العالم - فلسطین اشغالی

این شورا اعلام کرد که این تظاهرات در راستای تأکید بر "اعلام مخالفت ملت فلسطین با تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی سازشکاران عرب و تأکید بر این حقیقت است که قدس به رغم همه تغییر نام ها و انتقال سفارت خانه ها، با همه مقدسات اسلامی و مسیحی اش، پایتخت ابدی فلسطین باقی می ماند".

این شورا یک بار دیگر بر مخالفت قاطعانه و مقابله با هر نوع تلاشی برای محو آرمان فلسطین یا سرپوش گذاشتن بر حق بازگشت به فلسطین به هر اسم و عنوانی یا تحمیل هر گونه راه حلی که با این حق در تضاد باشد و ادامه محاصره ظالمانه غزه تأکید کرد.

این شورا همچنین خواستار پایان فوری محاصره شده و بر ضرورت ادامه تظاهرات بازگشت و شکست محاصره به عنوان ابزاری برای مبارزه قدرتمندانه مردمی در مقابل سکوت جهانیان در قبال حقوق و رنج ما و جنایاتی که دشمن در حق ملت بی دفاع ما مرتکب می شود، تأکید کرد.

این شورا همچنین بر مسالمت آمیز تظاهرات بازگشت به رغم تلاش های مکرر دشمن برای تخریب وجهه این تظاهرات و ادامه بمباران شبانه غزه به منظور زهر چشم گرفتن از مردم و جلوگیری از مشارکت آنها در این تظاهرات، تأکید کرد.

208

پربیننده ترین خبرها