مجلس یمن: آمریکا عذرخواهی کند

مجلس یمن: آمریکا عذرخواهی کند
يکشنبه 26 شهريور 1391 - 17:18

العالم، يمن - پارلمان يمن با صدور بيانيه شديد اللحني در محكوميت اهانت به پيامبر اسلام (ص)، از آمريكا خواست كه رسما از مسلمانان عذرخواهي كند و مانع پخش فيلم موهن در سينماهايش شود.

"عبدالكريم جذبان" روز يكشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، هدف از ورود نظامیان ویژه تفنگدار دریایی آمریکا به بهانه محافظت از سفارت این کشور در صنعا را توطئه ای برای اشغالگری بیشتر دانست و گفت: يمن هم اكنون تحت نظارت آمريكا است و از اشغالگري رنج مي برد .

عضو پارلمان یمن، افزود: ناوهاي آمريكایی در آبهاي يمن لنگر انداخته اند، هواپيماهايش نيز روز چهارشنبه در پايگاه العند در جنوب يمن فرودآمدند و تعداد بيشتري تفنگدار نيروي دريائي آمريكا وارد يمن شده اند.

جذبان گفت: پارلمان يمن از آمريكا مي خواهد كه نيروهاي ویژه تفنگدار دریایی خود را از خاك يمن خارج كند و از دولت صنعاء نيز مي خواهد كه به حفاظت از سفارتخانه ها و هيأت هاي ديپلماتيك كشورهاي خارجي بپردازد.

عضو پارلمان يمن به ملل اسلامي خصوصا ملت يمن درباره توطئه آمريكا براي اشغال كشورهاي اسلامي هشدار داد و گفت: طرح شوراي همكاري خليج فارس يمن و ملت اين كشور را گرفتار آمريكا و كشورهاي خليج فارس كرد.

15-23:45




 



پربیننده ترین خبرها