تیم فوتبال امید ایران در برابر عربستان به تساوی رسید

تیم فوتبال امید ایران در برابر عربستان به تساوی رسید
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:41

تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در مسابقات هیجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با خوش شانسی مقابل تیم امید عربستان به تساوی بدون گل دست یافت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم ملی امید ایران که تنها سه ماه مانده به شروع مسابقات آسیایی 2018 سر و شکل گرفت و زلاتکو کرانچار را به‌عنوان سرمربی شناخت، تمرینات خود را در تهران پیگیری کرد و بعد از آن دو اردوی آماده‌سازی در عراق و چین داشت که سه دیدار تدارکاتی هم برابر این تیم‌ها انجام داد تا با شرایط مطلوبی راهی جاکارتا شود؛ ملی پوشان امید ایران امروز در نخستین دیدار در رقابت‌های آسیایی اندونزی به مصاف تیم ملی امید عربستان رفتند و در مسابقه‌ای که بدشانس در گلزنی و خوش‌شان در باز نشدن دروازه‌شان بودند، به تساوی بدون گل رضایت دادند؛ نمایش شاگردان کرانچار برابر سعودی‌ها امیدوار کننده بود و پیش‌بینی می‌شود آنها در دو مسابقه بعدی مرحله گروهی برابر کره شمالی و میانمار بتوانند نتیجه مطلوبی بگیرند.
ترکیب تیم ملی امید ایران

مهدی امینی، عارف آغاسی، محمد آقاجان‌پور، علیرضا آرتا، محمد مسلمی‌پور، محمدمهدی مهدی‌خانی، ابوالفضل رزاق‌پور، یونس دلفی، مهدی قائدی(87- رضا جبیره)، محمدرضا آزادی(77- محمد سلطانی‌مهر) و محمدامین اسدی(43- امیر روستایی).
سرمربی: زلاتکو کرانچار

به گزارش ورزش سه، جدال تیم ملی فوتبال امید ایران و عربستان اولین بازی از سری مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 بود که امروز (چهارشنبه: 97/05/24 ) ساعت 13:30 در استادیوم ویباوا موکتی و با  حضور تنها 100 تماشاگر برگزار شد.

داور این یدار فو چوان هوی از سنگاپور و کمک‌ها علی محمد از پاکستان و رووات ناکاریت از تایلند و اوانس رابرت از استرالیا بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها