حملات سنگین نیروهای یمنی علیه مزدوران سعودی+ویدئو

دوشنبه 29 مرداد 1397 - 21:13

نیروهای یمنی پیروزی های مهمی در تمام جبهه های جنگ با ائتلاف سعودی به ثبت رساندند.

العالم . یمن

نیروهای مشترک یمن پیروزی های مهمی در تمام جبهه های جنگ به ثبت رساندند؛ این نیروها پیشروی مزدوران ارتش عربستان در جبهه ناطع در استان البیضا را به شکست کشاندند که به زخمی شدن صالح عبدربه منصوری سرکرده تیپ 173 منجر شد. همچنین یگان موشکی یمن اردوگاه ارتش عربستان در نجران را با موشک بالستیک هدف قرار دادند.

با ادامه جنگ در جبهه های مختلف، ارتش یمن و کمیته های مردمی پیروزی های متوالی به ثبت رساندند و خسارات گسترده ای به ائتلاف متجاوزان سعودی و مزدورانش وارد کردند.

نیروهای مشترک یمن اردوگاه ارتش عربستان در نجران واقع در جنوب عربستان را با موشک بالستیک هدف قرار دادند؛ موشک مستقیما به هدف اصابت کرد و خسارات گسترده ای بر جای گذاشت.

در جبهه ناطع در استان البیضا در مرکز یمن نیروهای یمنی پیشروی مزدوران سعودی را با شکست مواجه کردند وطی این عملیات شماری از مزدوران از جمله یکی از سرکردگانشان به هلاکت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند. یک منبع نظامی تاکید کرد که نیروهای یمنی با پیشروی مزدوران مقابله کردند این در حالی که آنها از پشتیبانی هوایی گسترده برخوردار بودند و طی این عملیاتسرکرده تیپ 173 زخمی شد.

در جبهه ساحل غربی نیروهای ائتلاف متجاوز هنگام تلاش برای پیشروی به شهر الدریهمی خسارات سنگینی را متحمل شدند؛ این در حالی است که آنها از پشتیبانی هوایی برخوردار بودند و تعداد کشته شدگان مزدور به بیش از 140 نفر رسید. تعداد زخمی ها در این عملیات نیز 180 نفر بود. همچنین در این حملات بیش از 15 زره پوش امریکایی منهدم گشت.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با نصب کمینی در مسیر حیران در استان حجه، دهها نفر از مزدوران ارتش سعودی کشته و زخمی شدند و 10 خودروی آنها منهدم گشت.

یک  منبع نظامی تاکید کرد که به رغم آنکه 75 حمله هوایی برای پشتیبانی از مزدوران صورت گرفت، دشمن همچنان از خارج کردن اجساد مزدوران عاجز مانده است. تاکتیک های ارتش یمن و کمیته های مردمی طبق برنامه های از پیش تعیین شده به سرعت در حال پیشرفت است.

پربیننده ترین خبرها